Zo bang dat het mis gaat!

Hoi dames,

Lief dat jullie er allemaal op reageren. Toch een fijn gevoel dat ik niet de enigste ben maar dat jullie dit ook herkennen.

1 maart voor de eerste keer naar de vk nog een maandje. Maar kijken er erg naar uit.

Veel liefs Chantie

Hoi dames,

Lief dat jullie er allemaal op reageren. Toch een fijn gevoel dat ik niet de enigste ben maar dat jullie dit ook herkennen.

1 maart voor de eerste keer naar de vk nog een maandje. Maar kijken er erg naar uit.

Veel liefs Chantie

Geen zorgen maken joh! Heeft helemaal geen nut, je lichaam gaat haar gang toch wel!

Ik ben nog steeds bang dat er IETS mis kan gaan en ben 24 weken!

Je eerste echo zal met een week of 10/11 zijn, dan zie/hoor je dat alles goed is :)

Gefeliciteerd!

hoi chantie.je kunt dus wel merken dat opzich bijna iedere zwangere die kwaaltjes heeft en t gevoel kennen dat t ook verkeerd kan gaan,natuurlijk hopen we dat allemaal niet,ben net zelf ook net zwanger,kleine zes weekje,de gedachte zit ook in mn hoofd maar weet je meid,t beste is om dr gewoon lekker van te genieten,t is gewoon mooi,een wonder wat zich aan t ontwikkelen is en daar met je van genieten,het gaat nu bij mezelf beter,geniet dr van meid
liefs

Terug
Bovenaan