Zo bang..

Hey Stans!!

WAUW!!!! van harte meid... Ohhh wat zul JIJ gelukkig zijn... Jullie bedoel ik natuurlijk!
En dan ook nog eens een week verder; kadootje!

Dan ben je dus - net als ik - ook een maart mama. Van harte dame, geniet ervan en veel plezier met vertellen. Ben beetje jaloers, ik mag volgende week donderdag de 18e dus als alles in orde is mag het nieuws ook hier naar buiten! ;-)

Groetjes en nogmaals gefeliciteerd,
Jannie

Wat een opluchting dat je echo goed was Stans! Gefeliciteerd!
De afgelopen weken voelde ik me redelijk rustig en had ik er helemaal vertrouwen in dat het goed zal blijven gaan bij ons. En toch is er gister iets gaan knagen, ik weet niet waarom en ik kan het niet met feiten onderbouwen. Maar ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden en ik moet nog een dikke week wachten op de echo...... Ik probeer mezelf te troosten door te zeggen dat ik 'm de vorige keer ook zo kneep en dat ook nergens op kon baseren. Toen was het goed, dus waarom zou het nu niet goed gaan?!
Geniet ervan Stans, voor je t weet ben je bevallen!
Groetjes,
Karin

Hai Karen,

Ja ik snap het zo goed...
Wat is dit spannend zeg zwanger zijn, bij mijn zoontje had ik dit ook wel maar het lijkt alsof ik nu nog beter weet, dat hoe klein ook, er echt een kindje in je buik groeit.
Ik snap je angst en zenuwen dus heel goed, en als het te spannend wordt gewoon eerder een echo vragen. MIjn verloskundige zei ook dat ik beter eerder had kunnen bellen want dat ze me gerust had kunnen stellen!
Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden en ik duim voor je!
Laat je weten hoe het ging?

Liefs,Stans

Terug
Bovenaan