Zo bang...

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties.
Inmiddels zijn we een bijna een week verder en gaat het nog steeds goed. Gelukkig wordt ik steeds rustiger en is het heel obsessieve rondom bijvoorbeeld het toiletbezoek ;-) minder. Ik voel me goed en begin vertrouwen te krijgen.
Aankomende dinsdag de 2de echo, als deze goed is (heb ik mij voorgenomen) dan gaan we het van de daken afschreeuwen en proberen alleen maar te genieten. Genieten met alleen de twijfels die alle zwangere vrouwen hebben en niet de twijfels wat als...

Liefs,
Wendy

Hoi Wendy,

Ik hoop van harte dat alles helemaal goed is bij de echo die komen gaat!!!!! Ik kan me jou onzekerheid heel erg goed voorstellen (gelukkig heb ik het zelf nog nooit meegemaakt) gelukkig heb je geen bloedverlies meer gehad.. dan is er dus een grote kans dat het allemaal goed is!

Als alles goed is, kom je het dan ook hier op het forum van de daken schreeuwen??? Dan kom ik, vanaf het forum "zwanger worden" hier even koekeloeren om te zien hoe het is gegaan.

Liefs mammma
(probeer zwanger te worden van 3e kindje)

Mamawendy,

De onrust is herkenbaar, toch groeit beetje bij beetje mijn vertrouwen. Vandaag ben ik 8 weken zwanger en over een week hebben we weer een echo, dat vind ik wel spannend!!!

Ik probeer gewoon dingen in te plannen, maar sommige dingen moet ik juist ook niet doen, zo moe...

Heel veel suc6 voor morgen!!!

Liefs grotebroer

Hoi Allemaal,

Ik ken het gevoel! Ik heb mijn 1e zwangerschap ook als heel erg ervaren.
Mijn meisje ( dat weet ik uit onderzoeken) had een verdikte nekplooi dus heb alle onderzoeken gehad! Vlokkentest: die bleek goed te zijn na 2 weken in spanning. Maar toch een verdikte nekplooi. Ze zijn verder gaan kijken en meerdere orgaantje waren niet goed ontwikkeld. Ze wisten niet wat het was en kon vanalles zijn! Maar helaas bleek ze heel veel vocht in t buikje te ontwikkelen en zou er geen overlevingskans zijn.Echt, de wereld storte in. Na hele verschikkeleke weken besloten de zwangerschap te beeindigen nu de baby nog klein was. Ik heb met 18 weken moeten bevallen van een overleden kindje. Echt verschrikkelijk! Alles zat er op en eraan, helemaal compleet! Na obductie blijkt de luchtpijp afgesloten te zijn. Dat was het dan.
Nu na 3/4 maanden weer zwanger! Net 6 weekjes. Nog geen echo's gehad maar idd zooo bang!!!
Proberen toch wat te genieten maar het is erg moeilijk. Zo gezond mogelijk te leven.
Hoop voor je dat je ook volgend jaar net als ik een mooie gezonde baby in je armen mag vasthouden.
Heel veel sterkte!!!

Liefs Meta

Lieve allemaal,

Inmiddels heb ik vorige week maandag de tweede echo gehad. Alles zag er goed uit! Van de verloskunige kregen we groen licht om het van de daken af te schreeuwen ;-). Het gaat goed, begin al een 'buikje' te krijgen en hang regelmatig op de kop boven het toilet haha.

@ meta: Jeetje Meta, wat een verhaal. Ik kan me niet eens een voorstelling maken hoe verdrieting je moet zijn. Wel gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap. Ik hoop inderdaad dat wij elkaar volgend jaar mogen vertellen dat er een gezond kleintje is geboren!

@grotebroer: Hoe was jouw echo? Ik hoop dat alles er goed uitziet en dat je nu ook mag genieten!

@mammma: Bij deze ;-). Ik wens jou heel veel plezier met het 'klussen' en dat je maar gauw kan vertellen dat je goed nieuws hebt!

@ladyB: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,
mamawendy

Wendy
Wat fijn dat nu alles goed gaat. Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan.
Ik ben inmiddels 12,5 week zwanger en afgelopen vrijdag de laatste echo gehad. Alles zag er heel goed uit en ook de test van goed.

Ik hoop voor je dat je nu kan genieten.
Wanneer ben je uitgerekend? Ik 11 juni.

Succes met je verdere zw.schap
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan