Zo bang

Hallo,

Ik ben nu 4 weekjes en 4 dagen zwanger. Heel pril dus pas. Maar was al snel erg misselijk. Nu is dat vandaag weer over. Ben zo bang dat het weer mis gaat.

We zijn nu 3 jaar bezig voor een 2e kindje en heb 2 miskramen gehad via IUI. Nu eens spontaan zwanger geworden, terwijl we aan het wachten waren voor het uitgebreid bloedonderzoek. Morgen de officiële uitslag, maar tijdens het maken van de telefonische uitslag zeiden ze al dat er niks bijzonders gezien was.

Ben zo bang! Zijn er meiden die ook ineens niet meer misselijk waren en die wel gewoon zwanger bleven???????????

Zou het erg graag horen!
 
Meid, ik ben helemaal niet misselijk geweest....
Bij de 1 duurd de misselijkheid langer dan bij de ander.... zolang je geen bloed verliest en geen krampen hebt zou ik me niet druk maken als ik jou was..
Geniet ervan dat je niet meer misselijk bent....
En hoop dat het allemaal goed gaat dit keer!

Liefs
 
Hoi Anna,

Hoe doe je dat.... je niet meer druk maken? Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. De hele dag denk ik aan niks anders. Krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Wordt er een beetje (lees HEEL ERG) gek van!

 
Ik ben ook alleen maar de eerste 3wk misselijk geweest.Voor mij was de misselijkheid ook een bevestiging en ik was ook als de dood dat het niet goed ging,maar inmiddels ben ik 28wk zwanger.De angst blijft ook als je verder bent,maar probeer er wel van te genieten.
Wij zijn uiteindelijk na 4jaar en 3ivf pogingen zwanger geraakt,dus ik begrijp je angst volledig als het een tijd heeft geduurd ben je superblij,maar angstig tegelijkertijd,maar echt meid probeer te genieten!!
 
Hoi Wonder2011.
Heel erg bedankt voor je reactie. Ben nu weer een beetje misselijk. Bij vlagen. Maar die angst... ik zou zo graag er even niet de hele tijd aan denken. En zolang ik misselijk ben, heb ik een goed gevoel. En inderdaad kan jij vast helemaal voorstellen hoe ik me voel. Als je zo lang bezig bent.. En niemand die je zekerheid kan geven he? Kon dat maar!!
Fijn dat jij al 28 weken bent. Vast een heerlijk gevoel! Heel veel succes verder en ik zal mijn best doen!!

Liefs,
Anita
 
Och meis wat is dat herkenbaar!! Ook wij waren erg lang bezig voor nr 2 (ruim 1 1/2 jaar) en 1 maand voor het begin van de IUI spontaan zwanger geraakt! Ik heb me in het begin zooo druk gemaakt en net als jij als de klachten afnamen dacht ik: ja hoor zie je wel het is ons gewoon niet gegund! Ik heb daarom met 6 wkn en 3 dgn een echo gekregen bij de gyn. Heb gewoon gebeld en gezegd: joh ben al lang bezig, loop bij de gyn, nu wat bloedverlies (was niet eens zo) en maak me zorgen en wil een echo.

Daarna nam mijn angst ietswat af maar nog steeds niet gerustgesteld. Nu ben ik 16 weken en hebben we om 14 uur een afspraak voor een geslachtsbepaling. Ik kan je niiet zeggen hoe je ermee ophoudt je zorgen te maken. Weet gewoon dat als het fout gaat dit kindje niet gezond zou zijn geweest. Cliche, ik weet het, maar zelf toen ik met 6 wkn een hartje heb zien kloppen maakte ik me nog zorgen. Je wil het gewoon zooo graag!!!

Kop op en voor je het weet gaat de tijd iets sneller. Ik weet nog dat ik meelas met meiden die al over de 12 weken grens waren en toen was ik zooo jaloers en nu ben ik zelf al 16 weken! Bizar!

 
hoi anita,

ik ben de eerste 14 weken misselijk geweest,maar er waren wel dagen dat ik er niet of nauwelijks last van had,net alsof je lijf je even een kleine pauze geeft.
ik heb zelf 5 miskramen gehad,en kan me dus helemaal voorstellen hoe je je voelt,maar je hoeft dus echt niet elke dag even misselijk te zijn als de vorige dag!
en verder kan ik alleen maar zeggen,luister naar je lichaam,ik voelde zelf precies wanneer het wel of niet goedzat.
ik duim voor je,en leef met je mee!
liefs.
 
hoi hoi,

ik ben nu zwanger van mijn 6e en nog nooit misselijk geweest. Berijp jouw bezorgdheid wel, maar denk zoals al geschreven is zolang je geen bloed verliest en buikkrampen heb je jezelf geen zorgen moet maken. Kan het niet zijn dat ze bedoelde met " ik heb niets bijzonders gezien" dat het goed zit, dat ze dus geen foutjes heeft geconstateerd? je kan het zowel positief als negatief opvatten denk ik.
Sterkte met wachten op de uitslag!!
 
Terug
Bovenaan