Hoi, om te beginnen ben ik 17 weken zwanger. Een maamd terug ben ik op vakantie geweest sindsdien heb ik abnormale ontlasting. Heb mijn verloskundige hier vaak over verteld, ze dacht dat het zwangerschapskwaaltjes waren dus zaak afgerond. Tot zover nog steeds geen normale onlasting weer gebelfd en uiteindelijk doorverwezen naar huisarts, uitslag was zelfde verhaal , kan gebeuren tijdens zwangerschap kan je last van je darmen krijgen:s en dan nog zo relaxed terwijl ze weet dat ik zwanger bfn en gevaarlij kan zijn ik snap heg niet al te goed maar kom. Toch een potjd gekregen voor onderzoek als er geen verandering in kwam. Heb geen seconde langer gewacht dus mijn ontlasting gebract naar de labo. Vandaag afspraak gehad bij verloskundige kreeg we geen echo
( enkel het hartje gehoord. Na mijn verloskundige huisarts gebeld voor uitslag en raak ik had gelijk ben besmet geraakt door ik weet niet wat. Er zaten cysten en parasieten in mijnn stoelgang en blijkt dat ik daar al een maand mee rondloop ondanks ik meermaals mijn klachten heb uitgelegd, was verder onderzoek niet noodzakelijk. Ik lees op interndt dat baby voor 60 procent in deze fase van zwangerschap ook kans heeft op besmetting wat aanleiding kan geven tot acherstand van groei of Afwijkingen
over 3 weken heb ik mijjn 20 weken echo maar ik ben zo bezorgd om iets slechts te horen. En drie weken is nog best lang in zo een geval
nu moet ik morgen naar de huisartts waarschijnlijk of eerder gezegd moet ik medicatie gaan gebruiken voor die parasieten. Ik heb zo een schrik dat mijn baby hieronder gaat lijden. Sorry best wel een lange verhaal maar ik kon er niet van slapen. Ongelooflijk hoe relaxed ze kunnen reageren op klachten terwijl je zwanger bent ik zo ontzettend boos had op tijd kunnen voorkomen worden maar ze weten het toch altijd beter, stel jullie maar eens voor dat mijn kind daar straks nog onder moet gaan lijden gewoon omdat ze daar hun zin achter hun bureau zitten terwijl het de minste moeite vraagt voor een doorverwijzing of verdere onderzoek :s btw mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap hetzelfde besmetting opgelopen waardoor ze miskraam kreeg
vandaar mijn bezorgdheid eigenlijk. Btw iemand ervaring hiermwe hopelijk dan in positieve zin