Zo bezorgd om mijn baby :(


Wat een ongeloof zeg zowel de huisarts en ook de verloskundige...Ik kan het niet begrijpen dat ze de zwangere in deze tijd (2011) aan het lot overlaten.
Wat ik zelf al jaren terug, ben er achter gekomen dat JE ZELF moet vertrouwen en naar je gevoel moet luisteren en je laten doorverwijzen bv.

In ieder geval sterkte en het komt goed met de baby..:)
 
O lieverd,

Ik snap dat je bang bent............heel logische! Waarschijnlijk is alles gewoon goed! Uitroeien die beesies en je hebt het hartje gehoord! Het gaat dus nog goed! Je mag best boos worden en zeggen dat je je niet serieus genomen voeld!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
oh wat een irritante reacties, en dan zeggen ze dat de medische zorg hier goed is.
bij mij werd ik ook behandeld asl: oh komt daar weer zo;n zwanger mens zeuren....

Ik heb doorgevochten en baas en HA moesten nu wel lusiteren, gelukkig was de bedrijfsarts beter, ik zit mooi thuis met mijn zwangerschapsklachten want het was wel terecht.

er is ook nog zoiets als een huisartsenpost en nachtdiensten bij verloskundigen
bel hun eens laat op en geef aan dat je hele buik krampt en lijkt op weeen, laat even achterwege dat je weet dat je darmen de oorzaak zijn.

succes
 
Terug
Bovenaan