zo bizar (moet ik echt even kwijt)

A

Anoniem

Guest
gisteren plaatste ik nog een bericht over innestelingsbloeding.
vandaag moest ik werken en tijdens de toiletgang (werk in de zorg) vraagt een bewoner of ik zwanger ben. mijn eerste reactie was waarop ze dat baseerde en als antwoord kreeg ik te horen dat ze het zag aan mijn gezicht. daarna zei ze ook nog dat ze het altijd goed had. ik heb haar vervolgens maar verteld dat ik nu menstrueerde dus ik moet het maar vergeten wat ze zei. vandaag nog steeds iets bloedverlies dus ik ga er maar vanuit dat het inderdaad een vroege menstruatie is.

Ahhhh das wel jammer zeg!

Ik werk toevallig ook in de zorg (thuizorg, verzorgende).. tegen mij hebben ze dit nog niet gezegd tot nu toe haha.. clienten.

Maar ik weet nog dat ik zwanger was van de eerste, en dat wist ik nogmaar een paar uur, en toen ging ik boodschappen halen en toen kwam ik een kraamvrouw tegen (ben ook kraamverzorgster geweest) en ze vroeg hoe het met me ging en zus en zo... en het eerste wat ze dus zei was, ik zie het wel hoor.. je bent zwanger!! Dat had nog nooit iemand tegen me gezegd dus ik zei, goh das toevallig, ik heb vanmorgen net een positieve test in handen gehad ahhaah.. dus je verhaal is wel herkenbaar.. mensen kunnen het dus wel aan je zien als je zwanger blijkt te zijn (ik hoop alleen niet dat ze me te dik vond hahahaha)..

Werk je dan in een verzorg/verpleeg huis?
Groetjes mammma

Tjee, dat idd wel heel bizar!! Ik zou er maar gelijk een testje tegenaan gooien, voor hetzelfde hebben ze het wel goed!

oooooooooo wat herkenbaar, ik heb het een paar jaar geleden gehad. Ik werk ook in de zorg (VG sector) en toen zei een client tegen mij "hoe gaat het met je"dus ik zei dat het wel goed ging bla bla bla, en ineens zei hij "of ben je zwanger ofzo"ik zo "nou nee hoor"een paardagen later moest ik wel testen omdat ik misselijk was en mijn Ongi bleef uit en jaaaa hoor een dikke streep... ik zei al"" hij is een wandelende zwangerschapstest" hij had gewoon gelijk. dus het kan altijd..

Wat zal je raar opgekeken hebben, haha! Ik moet dan ook nog uit gaan kijken, werk namelijk ook in de zorg..;) Ik zou toch voor de zekerheid maar een test doen hoor, dit is wel erg bizar!! Wie weet..

Wat toch een zorgzame mensen mensen hier op dit forum!!!!!!!!!!!!!! hihi..

Ik werk al jaren in de zorg!! Het schijnt echt dat sommige mensen dat snel zien aan iemand. Ikzelf dus totaal niet maar een schoonzusje van mijn zusje zag het ook aan mij voordat ik het aan iemand had verteld, ik wilde het nl pas vertellen na de bruiloft van mijn zusje, nu was ik wel al de 12 weken gepasseerd op dat moment!

Dan sluit ik me hier ook maar bij aan! Werk ook al een aantal jaren in de gehandicaptenzorg en een aantal clienten zitten erop te wachten dat ik vertel dat ik zwanger ben! Terwijl zij helemaal niet weten dat we hier uberhaupt mee bezig zijn!!
Ze voelen het feiloos aan hoor, dus pas maar op haha..

Terug
Bovenaan