zo bizar (moet ik echt even kwijt)

Dan sluit ik me hier ook maar aan, werk al een aantal jaartjes in de gehandicaptenzorg en hoorde laatst van een van mijn clienten wanneer ik nou eens zwanger was..! Ze weten niet dat we ermee bezig zijn, maar houden je heel goed in de gaten!!

Oeps, dacht dat het eerste berichtje niet geplaatst was!... :S

@FA1985, volgens mij hebben ze er voelsprieten voor hahaha, ze hebben veilloos in de gaten als er wat gaat veranderen...

OH jee...ik zit zelf in het onderwijs, maar doe 1x per week een avond vrijwilligers werk in de gehandicapten zorg...

Van mij mogen ze zeggen dat ik zwanger ben, hoor! Ik zit er al anderhalf jaar op te wachten!

@mammma: ik ben werkzaam in een verpleeghuis op een somatisch afdeling.

testen kan ik pas voilgende week op de 30ste. maar ik heb ook vandaag bloedverlies dus ga er vanuit dat het echt een menstruatie is. maar door deze client ben ik wel in verwarring gebracht omdat je ook weleens verhalen hoort dat mensen inderdaad bloedverlies hebben en toch zwanger zijn al zijn deze wel erg zeldzaam.

Inderdaad erg veel zorgzame mensen hier op het forum!:) Zoveel dat er in de zorg werken, grappig!

@ Hilda. Nu al bloedverlies en de 30 pas NOD zou kunnen betekenen dat het nu een innestelingsbloeding is... Dat zou betekenen dat je weldegelijk zwanger bent!!

Ik help het je hopen! (En de rest natuurlijk ook!)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan