Zo blij met de decemberclub!....... en de kilo's...

Hoi Dames,

Wil nog eens even zeggen hoe blij ik met onze club ben. Als ik de reactie's lees van bijvoorbeeld het topic "spulletjes binnen" wordt ik helemaal blij. Zo enthousiast dat we allemaal voor elkaar zijn. Helemaal leuk!

En hoe zit het met de kilo's bij jullie? Ik ben nu 18+2 en ben 1 kilo aangekomen.

Liefs

Hey lieve meid,

Ik wordt ook ZOOOOO vrolijk van onze club!! Ik lijk wel een verslaafde aan de Dec mama club! haha!!
Iedereen is ook zo lief en aardig voor elkaar en we proberen allemaal mee te denken en advies en tips te geven waar dat kan....Ik waardeer dat enorm dus namens mij ook: Thanks!!

Qua kilo's?? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik weet wel wat ik woog voordat ik zwanger werd maar heb tot nu toe nog geen 1x op de weegschaal gestaan (die van thuis is kapot) en in het ZH ben ik nog nooit gewogen maar ik gok een kilo of 2 nu....Zit overigens wel allemaal op m'n buik ;-) Ben ook 18+2 weken zwanger.

Netjes hoor 1 kilo!! Liefs Lynn.

Nog niet gewogen? Ik moet elke keer als ik in het ziekenhuis kom, dus zowiezo 1x per 4 wk op de weegschaal. Maar wellicht komt dit doordat ik al te zwaar ben van mezelf en dus niet teveel aan mag komen.

Ik ben echt een verslaafde nu met de weegschaal (voorheen was het al wel een aantal jr geleden) want sta iedere dag op de schaal.

Maar 2 kilo met 2 van die kleintjes is toch ook heeeel netjes!

Ook hier een verslaafde van de club hoor! Haha.

Misschien wel een leuk idee (ook wel heel vroeg) om straks wanneer ongeveer een jaar worden ergens in het midden van het land een reunie te houden met de kids erbij. Heeft mijn zusje destijds ook gedaan en was heel gezellig!

Nee, nog geen 1x gewogen terwijl ik toch elke 10 a 14 dagen in het ziekenhuis ben maar goed....We worden dan opgehaald voor een echo en geen gesprek met de gyn ofzo....het gekke is dat we juist een hele risico volle zwangerschap hebben maar pas 1x een asistent gyn hebben gesproken (was bij de intake op het nieuwe ziekenhuis) Maar maandag 20 weken echo en een uitgebreid gesprek met de gyn dus wie weet.....

Jaaaaa!! Dat is een heel leuk idee! Ik ben iig van de partij met de twins. Wordt een hele volks verhuizing dan. Hahaha!!

Liefs

Jaa ook hier super enthousiast over deze club, zo fijn hoe we elkaar steunen, tips geven of mee genieten :D
Altijd even kijken hoe het hier gaat en of er al nieuwe berichten zijn, dus ja ook ik ben verslaafd, hihihi.
Dames, dank je wel!!! dikke kus van mij.

oef kilo's niet mijn leukste onderwerp. Ben nu 16w2d en ben 3kg aangekomen. Eigenlijk gelijk in het begin, nu stabiel, zelfs 1kg afgevallen, door ziekte vorige week :(
Probeer heel erg op te letten wat ik eet, maar op een of andere manier kom ik makkelijk aan, was vroeger wel heel erg anders.
Weeg mezelf 2x per week, zeker nu omdat ik vorige week was afgevallen.
Bij VK ook iedere keer weer feest ;) mag mn meting thuis doorgeven, maar als ik dan 1x op hun weegschaal sta weet ik niet of er verschil inzit, dus iedere 4wkn op hun weegschaal.
VK vond het netjes, maar moest nu idd een tijd dit gewicht houden. Ach we zien het wel aan het einde.
Denk alleen wel dat ik een gewicht ga halen wat ik NOOIT verwacht zou hebben ;) Alles voor onze beeb, hihi.

Een reünie, super idee!!! Ik zeg zeker ja.

Liefs, x

En ik maar denken dat ik de enige "verslaafde" ben.. Haha, leuk toch zo'n club enthousiastelingen! Verdwijnt dit forum nou straks van de site na een paar maanden?

Qua kilo's: mijn lichaam reageert heel erg op hormonen dus in mijn 8e week was ik al 2,5 kg. aangekomen. Daar baalde ik best van. Bij 10 weken 3,5 aangekomen maar een week later was er weer een kilo af. Zit dus nu op de 2,5 kilo en dat blijft gelukkig stabiel. Kamp met overgewicht dus voor mij hoeft het ook niet zo hard. Het is net of beeb zwaarder wordt maar mama zelf ondertussen afvalt ;).

Gezellig zo'n reunie! Ben al heel blij dat als dit forum evt. van de site verdwijnt we altijd Facebook nog hebben. Kan niet wachten op de eerste babyfoto's!

NetjeM: het forum blijft alleen is het zo dat als December er straks op zit dat we verhuizen naar baby-dreumes forum, we zijn dan niet meer 'paars' maar 'roze'. Hahaha"

ja heeeeel leuk dit forum!! haha volgens mij zijn wij ook het meest actief van alle clubs hihi

omg ik ben echt een heavy cow dan als ik jullie verhalen hoor want ik ben met 18+3 al dik 4 kilo aangekomen whahah ach gaat er straks allllllemaal weer af;)

xxxx

Terug
Bovenaan