Zo blij met de decemberclub!....... en de kilo's...

Hee December-dames,

Dit is een ontzettend leuke en gezellige club! Schrijf niet bij alles mee, maar lees wel alles! Zo leuk, altijd iets te lezen :)

Gewicht, ik sluit me bij Debby aan: bijna 4 kg erbij, 16+ 4. Vooral buik denk ik, hoewel ik aan m'n armen ook wel wat bespeur. Maar of dat echt zo is of in mn hoofd zit...

Pak wel weer meer de fiets, mn fysio heeft me gerustgesteld dat bewegen alleen maar goed voor m'n bekken is. En lekker veel lopen tijdens de vakantie, ben benieuwd!

Liefs

Ik ben nu precies 17 weken en ongeveer 2 kg aangekomen, valt wel mee dacht ik zo!
Ik vind onze club ook erg leuk, ik reageer niet heel vaak maar ik lees alles wel mee....

Ik was er eerst 5 bij en nu weer ene af, mede doordat ik ziek ben geweest.... Vind het wel meevallen, bij mijn zoon was ik nu (18 weken) al bijna het dubbele bijgekomen hahaha.

Netjes hoor dames!!!!

En euh..... december is ook een leuke club!

Ah oke, dan zijn we niet meer paars maar roze. Haha. Pfff...was al bang dat het zou verdwijnen. Kijk eigenlijk nooit op de site. Heb standaard de decemberclub open staan en blijf gewoon ingelogd.

Hai meiden,

Ik vind het ook een leuke en actieve club! Ik merk dat ik niet meer zo vaak op dingen reageer, maar lees wel met alles mee. Erg leuk om al jullie enthousiaste reacties te lezen!

Ik ben nu 18+3 en ben ongeveer 2,5 kilo aangekomen.. De weegschaal bij de dokter geeft iedere keer meer aan dan thuis, dat is wat minder :)

X San

Ik ben nu 18 weken precies, en 800 gram gegroeid hihi en wat ben ik trots, eindelijk begin ik te groeien én er is een klein beetje wat te zien van één bolling, buik kan ik het nog niet noemen....

Maar ik voel de baby nu veel bewegen, zoooooo gezellig!

Terug
Bovenaan