zo boos zo ongelooflijk boos

Even iets heel anders dan zwanger zijn enzo...
Gisteren is mijn jongste van 3 bewust ondersteboven gereden door 2 kinderen van rond de 10 op zo mamoutskelter.!!!! ECHT BEWUST!!!
Uk zat op zijn loopfiets en de oudste op de fiets met een vriendje toen de etters eraan kwamen. Veel lelijke woorden vlogen mijn jongens om de oren en vluchten weg met als gevold de skelter achter hun aan met de kreten wij gaan jullie omverrijden...Nou als je 3 bent en een loopfiets hebt gaat dat niet echt zo snel als een gewonen fiets natuurlijk. Mijn uk is werkelijk gelanceerd echt een salto boven op zijn hoofdje op zijn oog!!!! Dat werd naar het ziekenhuis toe retour thuis met een wekadvies en mn kind onder de blauwe plekken en schaven op zijn koppie (echt alleen op zijn koppie kan je nagaan hoe hij gelanceerd is) en zijn ene oog zit nu helemaal dicht. Politie is gebeld en vandaag gaan we de skelter VINDEN zodat de politie daar aan kan bellen want mijn man en ik staan niet voor onszelf in.... Zit ik hier zwanger te zijn met de tranen overal en nergens elke keer als ik naar mijn uk zit te kijken GVDGVDGVDGVDGVD voel me ellendig kan je nagaan hoe uk zich voelt en die zit lekker te spelen wil alleen niet eten.
pppffffff moest het even ergens kwijt
groetjes
 
jezus wat een verhaal
en wat zijn dat een stel rot jong
waar is het respect gebleven wat ik kende van toen ik jong was
is dit nou de manier dat de jongeren van tegenwordig elkaar vermaken
ik zou het moeten hebben gehad bij mij hier
ik zou er dan bij zijn geweest en dat jong zou dan letterlijk leren rennen voor zijn leven want dat is rontuit asso

hoe voeden mensen tegenwoordig hun kinderen op!!!!!

ik heb zelf ook een uk van 3 en dus ken ik me voorstellen hoe ik het dan zou voelen ik zou net zoals jullie alles op alles zetten om dat soort nieuwe tuig eens een les te leren
want dat is onze jongere generatie en de nieuwe ronde met pubers
berijd je maar voor op dat die tijd eraan komt daar bij jullie
want als hun dit nu doen wat doen ze over 2 a 4 jaar dan?????
ik zoou dat niet willen weten als ik jullie was en zeker met kleine kinderen in de buurt
 
jeetje zeg! Ik heb hier geen woorden voor.. wat erg! Ik hoop dat die skelter vandaag gevonden wordt, en dat de ouders van deze kinderen + kinderen is op de hoogte gesteld worden, en dat de kids een flinke straf krijgen... soms vraag ik me echt af waar het naartoe gaat... veel beterschap voor de kleine, hopelijk is hij weer snel de oude!
 
tjonge tjonge!!! idd de skelter mag snel gevonden worden en die jongens op hun donder krijgen!!!! Zijn ze helemaal besodermieterd!!! Zou ook zo boos op worden!
Veel beterschap voor je jongen en hopelijk is hij snel de oude!

dikke knuffel en een dikke kus!
 
DAt meen je niet, wat een ettertjes...
Hoop dat jullie de skelter vinden en die jongetjes enorm op hun sodeflikker krijgen!

Hoe ist nu met je zoontje? gaat beetje goed? hoop dat ie snel opknapt...

liefs
 
Verschrikkelijk zeg! Laten die jongens eens goed straf krijgen! Klussen voor jullie bijv... en je mag die ouders wel zeggen dat ze hun kinderen eens goed moeten opvoeden. Dit gaat alle perken te buiten. aanpakken die bengels.

Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan