zo boos.......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.

Wat ben ik boos geweest gisteren zeg....Echt een rotdag.
Op mijn werk bleven de klanten vragen of er een kindje aankomt, omdat ik vorig jaar getrouwt ben...   Verder vertelde een vriendin van me dat ze zwanger is.....

En als klap op de vuurpijl opende ik gisteren mijn msn...... twee namen jippie een kindje op komt en jippie het is zo ver ik ben zwanger...... Nou daar zakt mijn broek van af hoor! Niet dat ik het andere niet gun, maar waarom allemaal op 1 dag.....

Ik had dat niet gedacht van mezelf, maar ik werd er zo boos over, dat ik de pc uitgegooit heb. En stampvoetend naar boven ben gegaan om vervolgens lekker een potje te janken op bed.... Vind het zo raar, hier zijn meiden die al heel lang bezig zijn en dan hoor je gewoon ja oeps, we dachten proberen het een keertje en gelijk zwanger!!!  

Ik zeg al ik gun het iedereen hoor, maar misschien komt het omdat ik nog een weekje moet wachten op mijn NOD en niet zo goed tegen wachten kan.... Of het zijn toch misschien hormonen, maar ik had niet van mezelf verwacht dat ik zo heftig op zoiets zou reageren.....

Zijn er meer meiden die dit hebben of ligt het echt aan mij??

liefs gridje

Hai meis,

Ik voel me precies hetzelfde! Ben ook iedere keer teleurgesteld en heeeeeel boos.
Ik heb er soms zelfs moeite mee om aan een zwangere vriendin te vragen hoe het gaat. al die kwaaltjes en geluk, dat wil ik ook! wij zijn gelopen juni getrouwd, en als ik al die keren optel dat dat aan ons gevraagd is................. ahhhh dan komen we heel ver!!!!
Als het weer zo ver is dat er weer eente zwanger is, dan stort ik me thuis in de armen van mijn man, en zet het ook op een janken! en ik moet zeggen het raakt hem steeds meer, dat deed het natuurlijk al, maar hij liet het niet altijd zo zien. Het begint nu aan hem ook steeds meer te knagen.

dus meis, je bent niet de enige.
Fijn dat je hier lekker je hart kan luchten!
Mijn NOD is 31 maart. We flink duimen, en hopen op een wondertje!

kop op he!   groetjes Saarj

Hoi Gridje,

Heb het zelf ook gehad toen wij bezig waren zwanger te worden toen vroegen de mensen die wisten dat wij bezig waren elke keer en is het al zover. En ik was er dan ook veel te veel mee bezig maar ja je werd er ook continue mee geconfronteerd. En toen vertelde een goede vriendin van mij dat ze was gestopt met de pil, en kort daarna vertelde ze dat ze toch maar weer ging beginnen want ze zag het niet meer zitten in de relatie en wat denk je in 1 x zwanger gelijk de 1ste x al. Ik was toen ook boos ik had zoeites van waarom zij wel en wij waren al ff bezig maar hun in 1 keer vond ik niet eerlijk maar ook ik gunde het ze van harte iedereen trouwens. Dus ik snap best je reactie meid maar ook komt voor jou de tijd dat je kan roepen dat je zwanger bent. En het huilen dat komt door je hormonen je lichaam doet veel met je.

Heel veel succes met zwanger worden.

Gr Fruit Girl 18,1 wk

Hoi Gridje,

Nou, ik kan me wel voorstellen hoor, dat je ontzettend teleurgesteld en boos bent. Iedereen om je heen wordt zwanger, je wordt er de hele tijd mee geconfronteerd. Leuk al die mensen die er steeds naar vragen (wel begrijpelijk dat ze dat doen, maar niet cool!!).

Als ik zo'n dag als jij gehad zou hebben, had ik ook wel even een flink potje lopen janken.

Nou meis, ik hoop voor je dat jij je ook snel bij de zwangeren mag voegen.

Veel succes.

Liefs Mylene

gridje je hoeft je niet vreemd te voelen hoor dit zijn gewoon normale gevoelens. zelf ben ik nog maar net gestopt met de pil en weet dus niet hoelang het bij mij gaat duren.

mijn beste vriendin is nu 9 weken zwanger en heeft te maken gehad met dezelfde gevoelens als jij. zij heeft er ruim een jaar over gedaan om zwanger te raken en had ook van die boze buien wat heel normaal is.
hier waar ikw oon zijn aardig wat tienermoeders en zij had ook zoiets van waarom hun allemaal wel zonder man vriend en ik die het goed op een rijtje heeft baan huis geld enz enz niet. ik kan die frustratie heel goed begrijpen.

ik kan alleen zeggen blijf hoop houden en geef niet op en als je je zo voelt laat je lekker gaan huil alles bij elkaar dat lucht toch altijd weer op

wat zijn jullie toch allemaal schatten he !

Ik voel me al gelijk een stuk beter als ik jullie berichtjes lees, Doet me goed om te lezen dat ik echt niet de enige ben!  

Ach het zullen de hormonen wel zijn, en de spanning of het wel of niet raak is...
Gek want normaal ben ik vaak de rust zelve met dat soort dingen. Ik kan heel wat hebben wat dat betreft. Maar misschien komt het ook omdat ik weet dat mijn man en ik er helemaal klaar voor zijn. ( getrouwt, leuk huisje, financieel ready voor een kindje enzo) En dat 2 meiden waarvan ik het gister dus gehoord hebben dat niet hebben. De ene is net bij haar vriend weg, en de ander heeft net een half jaar verkering en woont nog niet eens samen!!

En dan de mensen in mijn (onze) omgeveing die er maar vanuit gaan dat als je getrouwd ben je gelijk bezig bent met kinderen krijgen.... Nu is dat in mijn geval wel zo, maar mensen beseffen vaak niet hou kwetsend het is om erna te vragen.

Mijn ouders en mijn beste vriendin weten dat we bezig zijn, maar die vragen dus niets.. Alleen als ik erover begin. Echt heerlijk is dat.

Ach vanaaf lekker met mijn mannetje op de bank, lekker een filmpje kijken. En even niet denken. Dan voel ik me vast gelijk een stuk beter!

Ga zo lekker shoppen en mezelf verwennen....

Bedankt he meiden voor jullie lieve berichtje en succes

Liefs gridje

Logisch hoor, dat je je zo voelt.... Zeker omdat mensen die snel en makkelijk zwanger worden dat soms echt maar voor lief lijken te nemen. Alsof het zo normaal is om snel een gezonde zwangerschap te krijgen...
Ik heb in januari een miskraam gehad en had vooral in het begin heeeeel veel moeite met het lezen over zwangerschappen, het zien van bolle buiken en meer van dat soort dingen. Dit is niet omdat ik het anderen niet gun (want ik gun het heus iedereen) maar ik vond het erg confronterend en gunde het mezelf ook zo!
Nu gaat dat al een stuk beter, het doet me minder pijn en ik kan het allemaal een stuk beter aan nu.
Maar ik snap je dus helemaal!

Succes!!!!

hoi

Misschien is het wel een teken voor jewanneer heb je je nod dag ik 22 mrt en vind het nu wel spannend worden zal voor ons duimen goed groeten wendy

Terug
Bovenaan