zo boos.......

Hoi, hoi!

Stom he, je leest hier van zoveel mensen dat ze het stom vinden dat er zoveel na gevraagd wordt, dat je denk 'kijk mensen het het fatsoen om er niet naar te vragen', maar helaas.....bij ons net zo.
Gisteren zit een collega mij aan te kijken en zegt volgens mij gaat het heeeel goed met jou!! Zo'n stomme smile erbij, dus ik zeg hoezo? Zegt ie niets, vervolgens : wanneer beginnen jullie aan kinderen?? Dan vraag ik je????? Spoort hij nou echt niet????

Gemiddeld wordt het denk ik zo'n 3x per week gevraagd, door vrienden, collega's, zomaar mensen, vrienden van ouders....toch gewoon mega onbeschoft????

Snap je dus helemaal, sorry hoor ik word daar ook gewoon boos over, vind het belachelijk. En het ergste is ik kan me goed voorstellen als wij een paar rondes verder zijn en iemand begint er over en je bent net weer ongesteld geworden dat je de terleurstelling een keerjte aan mij ziet en dat wil ik niet....

X Begin, en ik leef met je mee, maar dat had je denk ik al gelezen ;-)

hoi

ik ben het met je eens begin. Vind het ook onbeschoft dat mensen er naar vragen. Als ze het vragen zeg ik meestal: ik vraag toch ook niet wanneer jij sex hebt gehad.... Dan kijken ze je vaak zo stom aan... Dan zeg ik tja das net zo persoonlijk hoor!!

Vorige week op mijn werk wel iets heel leuks meegemaakt. In een volle kantine vroeg een college. En waneer komen er kindjes?? Zegt een collega van mij (en nog wel een mannelijke ook!!!!!) Vind je dat niet een stomme vraag, misschien is ze al keilang bezig en lukt het niet, erg confronterend he???     Ik was zooooo blij met zijn antwoord. Toen bleek ook dat niemand wist wat voor een pijn die vraag kon doen!

Maar weet je, als wij straks allemaal met een bolle buik lopen zijn er vast ook vrouwen die misschien dit soort berichtjes zetten op een forum.... Dat het kwetsend is al die dikke buiken....

liefs gridje

ps mijn NOD is 24 maart

He Gridje,

Dat is een goeie, die met wanneer heb je sex gehad!!
Ga ik ook eens proberen! En ach, zal vast deze week al zijn ;-(, heb deze week echt een record aan vragen gehad, soms denk ik wel eens zien ze het aan me of zo???

Ach ja, we zien het allemaal wel, maar stom is het wel he?
Ze weten echt niet dat je je daar rot door kan voelen.....

Mijn NOD is 3 april, zit nu dus in mijn vruchtbare periode! Spannend allemaal hoor....

X

hey gridje

ik snap helemaal wat je bedoelt ik en me vriend zijn nu aan ronde 2 bezig en iedereen vraagt al en ben je al zwanger blabla is wel leuk dat ze het vragen maar niet constant zeg maar en me broers vriendin is ook zwanger duurt ongeveer nog 2/3 weken dat die baby komt en dan verlang ik er ook steeds meer naar om zelf zwanger te zijn maar ja hopen dat ik dit keer zwanger ben  Mijn NOD is 11 april dus duurt nog even

Groetjes marina

He he!!

Nee ik begrijp wat je bedoeld hoor!! Ik heb precies het zelfde!!

Ja je gunt het ze zeker, maar je toch vind je het oneerlijk!!

Dus geeft nix, wij hebben dat ook!!

xxx

Terug
Bovenaan