zo...en dat was week 33

t word nu wel zwaar moet ik zeggen....
probeer de moed er goed in te houden maar de nachten zijn een crime!
afschuwelijk,..

savonds om 9 uur verlang ik al naar mn bed....dat kan ik uitstellen tot 10 uur....en als ik eenmaal in bed ligt begint de ellende
heb inmiddels last van mijn linkerbeen...mn heup en mn knie...dus ik lig me een breuk...

t gekke is dat als ik smiddags ff op bed ga...dat ik dan wel goed slaap....maar snachts ben ik klaar wakker

nog maar ff doorbijten....t einde komt nu in zicht....de grote klapper....want ik zie nog steeds erg tegen de bevalling op....al heeft de vk me wel iets gerust gesteld....t moet toch maar weer....

en hoe is t met jullie??

Hier 'pas' 30+2 en eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes (vorige keer liep ik volgens mij al bij de fysio vanwege rugklachten op dit moment), dus ik vind het tot nu toe meevallen. Enige is dat ik overdag wat minder energie heb, maar dat lijkt me niet zo gek ook.

Balen dat je nachten zo ruk zijn zeg! Dat geeft niet veel energie. Misschien ben je je alvast aan het klaarmaken voor de gebroken nachten straks, maar leuk is anders...

Ik ben ook 'pas' 29+5 en geen klachten. 's nachts wel meer wakker, maar val wel weer snel in slaap en geen klachten aan mijn lijf (nog niet). Probeer anders je slaapjes 's middags iets korter te houden (max een uurtje). Misschien helpt het voor de nacht. Als je het dan 's avonds nog trekt dan. Wel balen hoor. Slaap je met een kussen tussen je benen/onder je buik? Schijnt ook te helpen. Succes ermee...

Hoi,

Hier nu alweer 32+3 en hier nog eentje die het erg zwaar heeft ook veel gebroken nachten en inderdaad overdag slaap ik goed.

Verder begin ik nu weer erg veel last van mijn bekken te krijgen.
Ook krijg ik steeds vaker gezegd dat ik een megabit heb...
Ze vragen dan of ik nog 4 weken moet,ik zeg dan altijd dat ik dat wel hoop maar dat het er nog 8 zijn.
Ppfffff..
Van mij mag de kleine wel komen hoor....

ik ben morgen 31 weken maar word wel zwaarder en.zeker met nog 2 kids die vakantie hebben....je moet ze toch maar de hele dag zien te vermaken. krijg nu last van.krampen in mijn kuiten midden in de nacht.maar verder slaap ik gelukkig wel gord. ik slaap dan tussen de middag niet maar lig er wel vroeg in!!!

Ik ben nu 32+2 weken en gelukkig is mijn maagzuur onder controle met emoprazol. Voor de rest heb ik af en toe met lopen kramp in me benen en begin ik vocht vast te houden in me enkels.Voor de rest gaat het eigenlijk goed wordt ongeveer 1x per nacht wakker maar val bijna gelijk weer in slaap. Ben wel sneller moe en kan me heel slecht concentreren.

Ik ben nu 32+3 en begin het ook behoorlijk zwaar te krijgen. Aan het gewicht zal het niet liggen, ben tot nu toe 2 kilo aangekomen.
De nachten zijn hier ook erg. Heel veel last van erge rugpijn, maagzuur en mijn knieeen doen best pijn.
Mijn energie is ook niks meer waard.
Ook al is het nog een beetje vroeg, maar laat de beeb maar komen! Ik ben er klaar voor (en klaar mee)!

Dat klinkt als een 'fijn' vooruitzicht! Ik ben nu 29+5 en heb voor het eerst last van maagzuur gehad. Getver, da's niet tof! Verder lig ik 's nachts erg te piekeren en ben ik daardoor soms wel 2 uur achtereen wakker. Gelukkig kan ik overdag slapen, maar net als 2de-wondertjes zegt: misschien moet ik die slaapjes echt beperken, zodat ik 's nachts beter slaap. (Voorlopig heb ik niet het gevoel zonder ze te kunnen!)
Nog even iets anders: zo te lezen kan het nog heel zwaar worden de komende weken, maar als moeder van een prematuur, hoop ik dat de opmerking 'van mij mag ie wel komen' toch over het algemeen bewaart blijft tot na een week of 36. Wellicht is het een 'bij wijze van spreken', maar ik merk dat ie bij mij best hard binnenkomt en zou op dit moment nog niemand van dit forum een bevalling toewensen. Keep your babies in please ;)

Terug
Bovenaan