zo...en dat was week 33

@kaatje123,

Ik kan me dat laatste wel een beetje voorstellen hoor.
Mijn dochter is ook te vroeg geboren( net 36 weken)
Gelukkig was alles goed wel klein en licht,maar ze deed het perfect...
Ik hoop dat deze ook zeker tot 36 weken blijft zitten ook al is het zwaar,vooral lichamelijk.

Gr

Inmiddels 31+3 weken en sinds een week of 2 wordt het wel zwaarder. M'n bekken en rug zijn bij vlagen er pijnlijk, nu 2x pw fysio. Slapen gaat al vanaf het begin niet goed, loopt nu regelmatig door het huis te spoken en nachten met maar 2 uurtjes slaap zijn helaas geen uitzondering. Heb ik in ieder geval al een mooi nachtritme te pakken ;-)
Wat ik nogal vervelend vind zijn de kuitkrampen...ahhh...lig ik net lekker gestut door kussens, krijg ik megakramp in m'n kuit(en). Het enige wat ik kan doen is uit bed springen en naast het bed staan in de hoop dat het er snel uit is. Verder geniet ik volop van het zwanger zijn, vind het echt heerlijk!! Kleine meid draait lekker rond en ik vind het super gezellig.

Ik ben vandaag 32+5, De ene moment gaat het allemaal heel erg goed en het andere moment gaat het minder en heb ik overal last van. Tot vorige week had ik erg veel last van maagzuur en daardoor sliep ik 's nachts ook heel erg slecht. Nu heb ik gewoon weer omeprazol en gaat dat al een heel stuk beter. Ik moet er s nachts nog wel veel uit om te plassen, maar ik lig niet meer wakker van de nachtzuur.

Wel heeft mijn man soms last van me, omdat ik alle bomen van een bos schijnt te kappen in de nacht. Normaal lig ik altijd op mijn buik te slapen en dat zou dan ook een reden kunnen zijn.

Van het weekend en gisteren heb k ongeveer iedere kast in het huis gehad en die opgeruimd/schoon gemaakt en dingen weggegooid. Nu is alles weer netjes en is het wachten tot mijn schoonouders terug zijn van vakantie want daar staat het ledikantje en mijn man is nog druk bezig om de kast in de slaapkamer af te maken zodat ik de baby kleren neer kan leggen.

De kleine vaak erg actief, meestal valt het schoppen nog best mee, het is meer het draaien wat ik heel erg voel :)

heey hier nu 33weken en 5dagen,het eind komt in zicht,ik kan nu ook niet meer wachten en van mij mag de kleine meid net als dr broers en zus wel ook wat eerder komen,de verloskundige denkt ook dat ik 3september niet haal.Heb wel laatste tijd meer last van maagzuur,en voel me soms een waggelende pinquin.ook het middagdutje doet wel wonderen met me,heb aan een uurtje ff liggen wel genoeg weer.kinderen hier hebben ook eindelijk vakantie nu sinds gisteren dus de ochtenden lekker rustig aan doen.

Terug
Bovenaan