Zo, ff wat anders! Fantasie!

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Steeds weer hebben we het erover dat het deze maand niet gelukt is. Natuurlijk is dat ontzettend jammer.

Allemaal hebben we vast een idee hoe onze baby eruit komt te zien..............dus, laten we dan ook eens delen en er snel achter komen of het klopt!

Ik zal beginnen: Udo is blond en heeft krullen, Ik heb heel donder haar en een licht getinte huid. (italiaanse verre voorouder). Beide zijn we slank. Udo heeft blauwe kleine ogen. Ik heb donkere grote ogen. We hebben allebei geen mooie voeten. (voeten zijn eigenlijk altijd lelijk haha).

Dus ik hoop:

Jongen: blonde krulletjes, net als Udo, sorry schat, dat van die voeten kan ik echt niet helpen! Mijn huid, ideaal in de zon! De handen van udo (die zijn mooi!) Tanden van Udo.

Meisje: donker haar met krulletjes, grote blauwe ogen, mijn huid (handig voor in de zon) Sorry lieverd, dat van die voeten en Cup 75B kan mama echt niet helpen.........

Ben benieuwd!

xxxxxxxxxxxxxx Jessica

ik heb eerlijk gezegt totaal nog niet nagedacht over hoe de baby eruit kan komen te zien.

ik denk wel blauwe ogen en blond haar.. dat zijn wij beide ook.. en misschien wel iets krullen want dat hebben we ook allebei..
maar ja we zullen zien...ooit..

xxx

heey...

leuk onderwerp...zette mij wel even aan het denken...
maar hier komt het...

ik heb zelf blond haar met bruine ogen...
was altijd normaal postuur maar door een opgezette dikke darm en niet van chocolade kunnen afblijven toch aardig wat gegroeid sinds mijn twaalfde...
ben een nagelbijtertje...maat 42 schoenen

mijn vriend heeft een normaal postuur(kan alles eten en komt niks aan) donkerblond haar en blauwe ogen...maat 46 schoenen

ik hoop dat ons kindje postuur van mijn vriend heeft...
blond haar blauwe ogen (mijn vriend hoopt mijn ogen aangezien hij het zo leuk vind dat er nog een heel donker randje om het bruine heen zit zelf overigens nog nooit gezien)
nagels van mijn vriend
bij een meisje hoop ik borsten ook ongeveer 75B (zal er waarschijnlijk niet inzitten want mijn hele familie heeft aardige grote borsten)
voor en meisje hooguit maat 39 van schoenen
jonge liever ook geen extreem grote voeten dus gewoon 43 zoiets..

maar je we zullen het allemaal wel zien als het zover is...
hoe het kindje er ook uit komt te zien het blijft toch altijd de mooiste baby die er is...
zal voor iedere moeder zo zijn...

liefs.

goed idee! ik zelf ben blank 1.65lang(of kort) heb blond daar en blauwe ogen slank postuur schoenmaat 37 cupmaat 70c. Klinkt groot maar is eigenlijk een grote B. Mijn vriend is half surinaams, heeft groen grijze ogen zwart haar 1.68 lang, schoenmaat 41 slank postuur.

Jongen: bruin/zwart haar groene ogen;) slankpostuur. licht getinte huid. Klein(helaas wij zijn ook niet zo lang) schoenmaat 40 en een redelijk grote /dikke neus(kan er niks aan doen want we hebben allebei een vrij grote neus.

Meisje: blond haar. Blauwe ogen licht getinte huid. schoenmaat 37. Helaas voor haar ook een redelijk grote neus. Smal postuur. Cup maat 75 B.

Maar kleine het is helemaal niet erg hoe je er uit ziet je bent toch wel welkom! Toch leuk om over te fantaseren!

Ik heb al drie kids en zijn alledrie even verschillend. Ik ben do-blond en groene ogen, man is donker van haar en bruine ogen. De oudste is do-blond met bl/groene ogen. De middelste is donker met bruine ogen en de jongste is meisje met hoogblond haar en aqua ogen. Ben dus heel benieud wat de 4e gaat doen als deze hopelijk verwekt is dit weekend.....

Heey Jessica,

Wat een leuk onderwerp! Ik heb wel nagedacht hoe een baby eruit kan komen te zien, maar nog niet als de baby groter wordt. Ik vind het wel erg leuk om hierover te fantaseren.... Ik heb trouwens ook al namen vaststaan.. Erg voorbarig, maar deze heb ik al jaren.. Wie heeft dat ook??

Ik zal een poging wagen:
Ik ben vrij klein en mijn vriend vrij lang, dus zowel voor een meisje als voor een jongen hoop ik dat hij/zij tussen ons in komt te zitten qua lengte. Mijn vriend is mager en kan alles eten. Dat heb ik niet, dus de baby mag dat erfen van haar/zijn vader. Verder hebben we allebei groene ogen, dus de kans is vrij groot dat de baby dat ook krijgt. En we zijn allebei donkerblond..

Dus voor de baby:
gemiddelde lengte, mager, donkerblond haar en sprekende groene ogen
Perfect toch?!

Hebben jullie trouwens voorkeur voor jongen/meisje? Ik niet, maar het zal dan ook ons eerste kindje worden. Ik hoop dat we hem/haar in januari mogen begroeten...We gaan deze week weer aan de klus!

Wat leuk! Ik heb zelf midden bruin haar groene ogen. Ben 1.65 klein schoenmaat 36/37 75b cupmaat. Mijn vriend is donkerblond heeft blauwe ogen en is ongeveer 1.80 heeft schoenmaat 43 en gelukkig geen cupmaat haha. Wij hebben beide een slank postuur.

Ik hoop dat onze jongen middenbruin haar krijgt met blauwe ogen zijn lengte dus rond de 1.80 en ja zijn schoenmaat zou voor een man niet verkeerd zijn.

Bij onze meid hoop ik eigenlijk hetzelfde alleen tussen de 1.65 en 1.80 in en schoenmaat rond de 37/38

leuke topic hihi

Mijn man is 1.80, slank postuur en donkerblond haar en vel blauwe ogen(oceaan kleur. super mooi)
Ik ben 1.70, ietswat gezet en erg donker haar(bijna zwart) en donkerbruine ogen!

Onze dochter, is jaja Hoog Blond met de vel blauwe ogen van haar vader! Ik dacht echt dat ik wel dominant zou zijn qua bruine ogen etc Oer hollandse meid haha

Dus mijn stiekume wens(l maakt het me eigenlijks niks uit hoor) is als een eventuele 2e bruine ogen zal krijgen!zou ik wel leuk vinden!
nu eerst zwanger mogen worden....

Terug
Bovenaan