Zo, ff wat anders! Fantasie!

Leuk onderwerp!!
Zelf ben ik 1.70 lang, heb do blond haar met krul (mijn hele fam staat bekend om de krullen) en blauwe ogen. Slank postuur met schoenmaat 39 (was voor de zwangerschap 38!!) en cupmaat 70B.

Manlief: ook do blond(zo steil als het maar kan aan zijn kant), grijs/blauwe ogen, 1.85 lang, slank postuur en schoenmaat 45. Gelukkig ook geen cupmaat hihi!!

Onze dochter is blond (helaas met steil haar!) met blauwe ogen en hollandse rode appelwangetjes hihi! Ze heeft nu al en smal postuur (mag wel wat meer aanzitten van mij) Cupmaat...weinig over te zeggen hihi! (hoop iets groter dan mama)

Een evt 2e...
Ook blond met blauwe ogen. (voor een jongen en meisje) Als ik aan een 2e denk zie ik altijd een meisje voor me, maar dat kan komen doordat ik al een dochter heb. Verder hoop ik dat als het een meisje is dat deze wel wat krullen heeft. Verder hoop ik dat mn meidje (en de evt 2e) allebei het postuur van mijn moeder erven. (ze past gewoon nog in mt 36!!! En is bijna 50!!)

Maar het allerbelangrijkste is dat ze gezond mogen zijn en blijven en dat het goede lieve mensen mogen worden met respect voor hun medemens!!!!

Liefs ciomama

Leuk idee!

Nou komt ie:
Ik ben 168cm, schoenmaat 41, stevig gebouwd
donderblond en hele bruine ogen

Vriend is 183cm, schoenmaat 43, stevig gebouwd
bruin haar en felblauwe ogen

Kleine krijgt donderblond haar, blauwe ogen, stevig babytje en in de toekomst vast schoenmaat 42 :)

......maar de tijd moet het uitwijzen!!!

hihi, wat leuk!

Mijn man en ik zijn allebei lang, hij is 1.95m en ik ben1.74m, dus ons kindje wordt sowieso lang.

Ik heb donkerblond stijl haar met een rossige gloed en heb bauwe ogen met een hele donkere rand om de iris en een beste gok van een neus, tja...hop dat die niet wordt geerfd. Verder schoenmaat 39 en wel wat aangekomen, maar nog steeds een slank postuur. Ik hoop dat mijn borsten niet worden geerfd, heb amelijk een Dcup, veel te groot!

Manlief is blond met heel veel krullen en een knalrode baard. Hij heeft hele mooie ogen met groen, oceaanblauw en gele spikkeltjes. Verder is hij slank, maatje 44 aan zijn voeten.

Ik hoop dat onze baby zijn krullen erft en het rode haar van mijn familie. De baby zal waarschijnlijk blauwe ogen krijgen en ook lang en slank worden. Hopelijk krijgt een meisje niet mijn cupmaat, deze mag best wat kleiner.

Maar we zullen zien wat het wordt (is het heel raar als ik hoop dat we een jongetje krijgen, een meisje is ook leuk natuurlijk, maar ik heb al zo veel zussen, een jongetje in de familie zou best leuk zijn).

Nou meiden, wat leuk dit! Ik ben heel benieuwd!!

xxxxxxxxxxx Jessica

Terug
Bovenaan