zo geschokken en bang

Iedereen bedankt voor jullie reactie.
Het is inderdaad zo dat de gyneacoloog thuis was en niet wilde komen voor mij.Ik vind het echt heel erg slecht en heb het ook gezegd.Vanmorgen was het weer oud bloed maar nadat ik naar het toilet was geweest en ff vieze praat harde ontlasting heb gehad en het huishouden ff goed had gedaan had ik weer heel veel rood bloed.Ik wordt er echt helemaal gek van.En weet gewoon niet meer wat ik moet denken.Ik was gewoon door me ondergoed gelekt.Ik ben even gaan slapen en daarna rustig aan gedaan en nu is het weer zoals goed weg.Morgen ga ik weer bellen.
 
Jeetje dat is inderdaad even schrikken en waardeloos dat je dan niet terecht kunt. Echt vreemd. Bij mij hebben ze ook gezegd dat ik altijd kan bellen, maar bij ons in het ziekenhuis weet ik ook zeker dat dag en nacht een gyn aanwezig is. (folikelmetingen en inseminaties gaan in het weekend bij ons ook door). Vandaar dat ik dat ook heel zeker weet. Omdat ik ook al eerdere miskramen heb gehad wordt ik extra in de gaten gehouden. Ik voel me er prettig bij maar kan me voorstellen dat jij het vertrouwen kwijt bent. Heel veel sterkte en hoop dat het snel beter wordt voor je.

Liefs Supertje
 
hallo

Wat lief dat jullie aan me denken.Ik heb dus al vanaf zaterdag bloedverlies,maar het verloopt hele erg raar.
Dan heb ik erge bloedverlies en is het echt rood en kan zo een half uur a een uur later weer helemaal niets zijn en oud bloed.En dat gaat dus al zo vanaf zaterdag.Vers bloed,dan niets,dan weer oud,dan weer niets.Maandag had ik het ziekenhuis gebeld en kreeg pas na 2 uur telefoontje terug met als mededeling dat ze had overlegt met een andere arts en moest rust nemen.Dinsdag weer gebeld en me eigen gynaecoloog was er nu en mocht gelijk komen voor een echo(heb het wel iets erger laten lijken anders bang dat ik niet mocht komen,erg he)Mocht dus naar de echografiste,Alles was goed ze kon niet zien waar het vandaag kwam,vruchtzak was mooi en helder vruchtwater.Had toevallig vandaag (woe)al een afspraak staan bij de vk,Kreeg in eerste instantie geen echo,maar de vk zei ik ga het voor je navragen en mocht gewoon door voor een echo.Deze was ook helemaal goed en kleine groeide goed alles hetzelfde als in het ziekenhuis.Hun vermoede dus dat ik heel gevoelig ben vanonder en als ik er maar druk omzet door te hoesten,braken,niezen er een bloedvat springt.Ik heb me zorgen me hun gedeeld en hun zieden om de hoeveel weken wil je dan komen.Nou ik zei in het zh mag ik om de 2 weken komen,en hier is het in het begin om de 4 en vind dat gewoon teveel en vind gewoon nog eng in het begin.Nou dat vonden ze prima en konden ze zich dat voorstellen.Ik mag als ik heftigere bloed verlies(hopelijk niet)ook komen voor een echo.Ik denk dus dat ik bij de vk blijf.Het is echt bij mij om de hoek en voelt beter.Ik hoop dat het bloeden snel stopt en ook echt voorgoed,tot na de bevalling.Maar ik voel me nu wel rustiger en ga over twee dagen met vakantie en ga echt genieten nu.Iedereen bedankt
 
Fijn dat het toch allemaal goed gaat en er nu wel naar je geluisterd wordt. En als je je bij de vk het prettigst voelt moet je daar naar toe gaan. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je dan van je verdere zwangerschap mag en kunt gaan genieten.

Liefs Supertje
 
Terug
Bovenaan