zo gigantisch misselijk

ik weet het hoort erbij.
Maar ik ben zooo misselijk.
De hele dat door. Ik voel me gewoon ziek.
Ik weet echt dat het voor een goed doel is, maar op dit moment voel ik me niet alleen lichamelijk rot maar ook geestelijk.
Ik moet nog 4 weken wachten voor de echo.
Dan zou ik in ieder geval, gerust gesteld zijn, en weten waarvoor ik het allemaal doe. dan kan ik er weer even tegen aan.

Ik ben blij als de dag voorbij is, dat ik het weer heb "overleefd", maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe ik morgen weer door kom.

ben nu bijna 6 weken. Ik vraag me zelf af, of het er niet 2 kindjes zijn. krijg al een buikie. dit kreeg ik bij mijn dochter pas bij 10 weken.

gr.
 
hi connie, moet je ook veel braken? Want overmatig braken hoort NIET erbij. Er zijn ook verschillende pillenn die je kunt nemen tegen de misselijkheid nadat je met de huisarts of gynaecoloog hebt gesproken. Succes en als het veel te veel wordt gewoon de dokter raadplegen!
 
ha connie,

Ik ben sinds vandaag ok mega misselijk en heb bijna deze dag overleefd.
Heb mijn dochter naar mijn zus gebracht vanmiddag en nu is ze weer thuis en ligt al in bed voel me zwaar schuldig tegen over haar.
Bij mijn dochter ben ik tot 24 wkn misselijk geweest en het begon ook met 6 wkn net als nu zie er weer mega tegen op.
Helaas moet ik ook vergeven maar kan morgen mijn zetpillen ophalen tegen overgeven.
Vandaag heel vaak kleine hoeveelheden gegeten en daar door knap ik steeds iets beter op.zodra ik misselijk word eet ik iest.
sterkte er mee!!!
 
Hoi Connie,

Dit is mijn 4de zwangerschap en in die andere 3 was ik wel een beetje misselijk maar niet zo heel erg als deze, ik heb al een paar x ziek moeten melden omdat ik te misselijk was om de deur uit te gaan.

Aangezien je al een zwangerschap gehad heb wordt je nu sneller dikker (zoals ik er nu uit ziet zo zag mijn vriendin er met 20 weken uit ha ha, o ja ik ben 9 weken)

Ook ik was er van overtuigd dat het er twee waren want zoooo misselijk en zo snel dik dat kan niet anders, maar de echo vertelde me echt dat het er ééntje was.

Ik heb van die bandjes om tegen reisziekte die kan je kopen bij de Etos, ook heb ik VSM pilletjes alleen bij mij werken ze niet, eet even voordat je naar bed gaat zodat je in de ochtend onwijze honger heb, en kleine beetjes eten.

Succes
 
Ik zat even terug te lezen, maar er staan wat foutjes in haha.

Ten eerste Conny ipv Connie
Ten tweede bij de laatste zin moet tussen het woord ochtend en onwijze het woord "geen" staan.

Jammer dat je je tekst niet kan wijzigen op deze site.
 
bij de eerste ook nergens last van gehad...nu bij de 2de ook goed misselijk. gaat nu (15 weken) stukken beter. Dus even doorzetten !
Het enige wat bij mij werkt is elk uur iets eten...puff. en ik ben ook al snel dikker. Misschien door elke uur te eten, hi hi hi.

Elke zwangerschap is anders........ik ben benieuwd wat me deze zwangerschapnog meer te wachten staan

succes
 
ik heb dit ook gehad bij vorige zwangerschap... ik heb dit alle 40 wkn gehad.. ook allemaal pillen en zetpillen gehad... pffff werd er ook gek van en werd er depressief van.. kmoest wel met 15 wkn al paar dagen in z huis opgenomen worden met infuus en zelfs dat vocht kwam er 1e dagen nog uit.. sorry wil je niet nog slechter laten voelen...
en dat je wat dikker wordt kan ook zijn omdat t je 2e kindje is.. kben nu 7wkn en krijg nu ook al echt buikje miss dat scheelt omdat mn dochter nu 7 maanden is ..dat dan harder gaat weet ook niet
 
Hier nog iemand die 24/7 kotsmisselijk is. Heb de vk gevraagd of ik pillen kon krijgen, maar dat kon niet. Mag blijkbaar alleen als je hele dikke vriendjes bent met de wc-pot. Zolang alles binnen blijft (ookal heb je 24/7 het idee dat dat niet lang kan duren), schrijven ze niks voor.

Heb nu ook van die bandjes tegen reisziekte gehaald, maar die hebben bij mij weinig effect. Gelukkig vrijdag wel een superecho gehad, dus weet waar ik het voor doe. Hoop alleen niet dat dit nog weken aan gaat houden en zo wel, dan zien we dan wel weer.

Hoop voor je dat je vk je een goed advies kan geven en het snel minder wordt.
 
Terug
Bovenaan