zo gigantisch misselijk

Hier nog iemand die 24/7 kotsmisselijk is. Heb de vk gevraagd of ik pillen kon krijgen, maar dat kon niet. Mag blijkbaar alleen als je hele dikke vriendjes bent met de wc-pot. Zolang alles binnen blijft (ookal heb je 24/7 het idee dat dat niet lang kan duren), schrijven ze niks voor.

Heb nu ook van die bandjes tegen reisziekte gehaald, maar die hebben bij mij weinig effect. Gelukkig vrijdag wel een superecho gehad, dus weet waar ik het voor doe. Hoop alleen niet dat dit nog weken aan gaat houden en zo wel, dan zien we dan wel weer.

Hoop voor je dat je vk je een goed advies kan geven en het snel minder wordt.
 
Heel herkenbaar dat misselijk zijn - het is inderdaad afzien.
Wat bij mij wel iets hielp: seaband
soort armbandjes tegen misselijkheid, wagenziekte etc. Werkt op basis van drukpunt op je pols.
Ook kreeg ik advies van gember pillen van mijn verloskundige - dit hielp bij mij niet zo, maar is misschien proberen waard.
Probeer wel veel te drinken en een beetje gevarieerd: melk, cup a soep, water sap thee ets

wat bij mij goed werkte was chocomel op de nuchtere maag of vanille vla.
Ik gebruikte ook vitamine tabletten om ervoor te zorgen dat ik wel van alles genoeg binnen kreeg.
veel sterkte
 
@ eb78
als je het echt niet meer houd...gewoon erger maken dan het is.
Gelukkig heb ik wel meteen pillen gekregen van de arts en ik heb niet 1 keer overgegeven. Alleen de hele dag misselijk. Ik slik ze niet steeds weer maar alleen als ik effe een paar uur op rust wilde komen.
Dus even aanstellen bij de arts !
 
Ik ben met eb78 eens, ik was zo ontzettend ziek (ondertussen ben ik 30 dagen opgenomen geweest met een hele gedoe erbij), de dokter zal een paar keer zeggen dat het erbij hoort, totdat je in de spoedeisende hulp bent geweest met uitdrogingsverschijnsels!

Ook zeggen ze dat er géén geneesmiddel tegen misselijkheid bestaat voor zwangeren, ik heb inmiddels al 2 gebruikt.
 
Alles blijft er gelukkig wel in hoor meiden. Uitdroging hoef ik niet bang voor te zijn. Eet en drink genoeg, dus komt vanzelf goed.

Als ik me bij de volgende echo (30/11) nog zo voel, dan kaart ik het wel weer even aan. Misschien dat ik dan alsnog wel wat krijg. Het is niet fijn, maar ik weet waar ik het voor doe. Trekt vanzelf wel weer weg (hoop ik).

Hoe is het nu met jullie? Misselijkheid al wat gezakt?
 
Terug
Bovenaan