Zo hard schoppen!

Kunnen jullie baby´s ook al zo hard schoppen? Ik krijg toch af en toe een trap in mn buik! Het doet geen pijn ofzo, dus ik vind het super leuk om hem/haar zo goed te kunnen voelen!

Ik ben nu 23 week en kan al sinds week 17 ongeveer het kindje voelen. Waarschijnlijk zo vroeg omdat ik heel dun ben. Wat me verbaasde was dat de placenta wel aan de voorkant ligt. Ik dacht omdat ik het zo goed kon voelen en mijn man ook al vanaf week 20 dat de placenta dan wel achter zou liggen...

Het is heel grappig, laatst trapte hij/zij tegen mijn kopje cup a soup aan die ik even op mijn buik had laten rusten, haha!

Ik kan er echt geen genoeg van krijgen hoor, hij/zij schopt ook heel vaak, zodra ik even zit begint ie al weer! En ook wel eens als ik gewoon loop ofzo. Een echte druktemaker dus!
Ik ben ook zo benieuwd hoe hij/zij straks zal zijn na de geboorte, zou ie dan ook zo druk zijn? Wel gezellig iig!

ik heb er zoveel plezier vn dat ik de laatste paar nachten echt gewoon niet kan slapen van onze stamper
ik dacht dat mijn eerste dochter al een drukke was maar deze slaat het helemaal
hahah maar ja nog 15 weken

ik ben nu 26 weken en voel de kleine ook al vanaf 17 weken. Toen was het al druk Maar nu schopt de kleine zo super hard dat ik s nachts gewoon wakker lig, dat ik niet meer weet hoe ik moet gaan liggen. Dikke trappen in de zij en lig ik op me rug trapt het daar wel weer overal in me buik aahhggr soms wel vermoeiend. Overdag is het een stuk rustiger. Dus hoop dat het wel veranderd als de kleine der uit is haha. Het is wel een fijn gevoel dat de kleine zich laat melden ma soms wel vermoeiend als het om nachtrust gaat hihi.

Ik brn morgen 26wk en voel de kleine al zo'n 6wk.Ook bij mij ligt de placenta aan de voorzijde.Baalde daar al van,omdat werd gezegd dat je het dan minder voelde,maar niks van te merken haha
de trappen worden nu soms echt heel erg hard,maar nog niet pijnlijk.
Vind het heerlijk om de kleine te voelen.Het is een lekkere druktemaker.

Dus allemaal kleine wilde baby's!
Leuk dat iedereen dat heeft, ik vind het zo gezellig! haha!

@iloontje; het is idd wel vervelend als je er niet van kan slapen.. ik heb gelukkig nog niet dat het onprettig voelt of pijnlijk is. Maar ja, jij bent ook al weer 3 weken verder! Hopelijk gaat mijn kleintje niet harder schoppen want ik kan mn nachtrust goed gebruiken op het moment...

Schoppen zal wel harder worden denk ik Tess.
Zowieso als ik het al vergelijk met 3wk terug is het al stukken sterker. Hoe verder je bent hoe minder ruimte die kleine krijgt en de trappen ook harder en pijnlijker worden.

Hey.... die schoppen worden alleen maar sterker en soms kun je gewoon hele stukken voelen. Kan soms ook echt pijnlijk zijn, maar het blijft mooi en leuk om het te voelen bewegen!

Ons kindje vind het leuk om in mama's blaas te trappen het ligt dan ook vaak met het koppie boven... Heb zo'n harde blult dan boven mn navel... En dat in de blaas trappen is echt een rot gevoel...
Probeer zelf doormiddel van het masseren van mn buik dat het kindje wat draait, en soms lukt dat helaas niet altijd.

Maar het feit dat het zo sterk aanwezig is vind ik toch ergens wel fijn ondanks dat mn blaas daardoor echt beurs voelt.

Terug
Bovenaan