Zo hard schoppen!

De onze is ook heel erg beweeglijk, wat een genieten! Voor mijn gevoel slaapt ie bijna nooit! gelukkig is het nog niet onprettig, soms draait ie een beetje raar maar dat is maar heel ff. Ik geniet er alleen nog maar van!
Het wordt idd wel vervelend als je er wakker van ligt.. we moeten nog wel ff!

hier nog zo een drukte maker... gelukkig niet heel de dag/nacht door. kan ook echt heerlijk rustig zijn!!!

laats is die denk ik zo een 10 min koppeltje aan het duikelen geweest echt een hele rare gevoel.
beging nu soms zelf aan de buitenkant wat te kunnen zien bewegen.

kan me niet voorstellen dat de kleine er al over zo een 15 weken zou kunnen zijn... heb er wel zin in... wat vliegt de tijd

Leuk he, dat schoppen!
Ik voel het nu al een paar weken ook vanaf de buitenkant, maar mijn vriend heeft het nu pas kunnen voelen.
Eerst was hij er steeds niet, of net te laat.
Nu lag hij lekker met zijn hand op mijn buik en ik dacht nog: jammer dat de baby nu net rustig is.
Maar toen schopte ze een paar keer flink tegen zijn hand.
Echt leuk!

Alleen van de week stond ik ergens te wachten en toen kreeg ik een schop vol op mijn blaas! Ik plaste echt bijna in mijn broek, zo leek het!!!

Heb vorige week en gisterenavond erg genoten van ons mannetje toen ik in bad zat. Omdat mijn buik nu gegroeid is komt die boven het water uit. Het is zo'n leuk gezicht en gevoel als hij dan flink aan het schoppen en draaien is, en je ziet je buik lekker meebewegen! Denk dat hij ook van badderen houdt :)

Ja, als je het kan zien is echt grappig he! Ik moet soms zo laggen van die bewegende buik!

En natuurlijk wordt het nog wel harder schoppen, maar nu is het nog echt genieten. Vergeleken met het gekriebel van een paar weken terug is dit toch wel echt hard hoor!

Bij mn blaas heb ik gelukkig niet niet zo erg gehad, tenminste niet dat ik er echt last van had.

En idd, je kunt echt dingen voelen zoals de rug ofzo als ie draait. En dat koppeltje duiken komt me ook heel bekend voor!

Terug
Bovenaan