zo ik zit....op de sofa

EN NU LEKKER BLIJVEN ZITTEN OP DE SOFA! Zit 'ie lekker?
De spannende weken zijn aangebroken, ik duim met je mee!

liefs, Saartje

Dat is inderdaad een goeie score en wel een beetje vreemd dat ze 2 eitjes terugplaatsen zonder te overleggen maar goed nu heb je wel 2x zoveel kans.

Ik zal ontzettend hard voor je duimen en nu dan maar de wachtweken in.

Sterkte met het wachten.

Liefs Sabine

He lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!
en wat duurt dat toch lang....wachten, wachten en nog eens wachten.
Ik ben iemand die graag controle heeft over alles en baal daar gewoon van dat dat nu eventjes niet mogelijk is.
Soms wou ik dat ik.....niet lachen.....een "teletubie"was....even oh ohhhh in mijn buikkie kijken en dan even naar binnen gluren hoe het met mijn muppies gaat daarbinnen. hahahahaha Zien jullie het al voor je?

Wie van jullie zitten er ook op de sofa???

Hele dikke zoen van indy en allemaal succes met waar jullie mee bezig zijn.

Hoi Indy,

Ja wat gaat de tijd tergend langzaam he. Ik ken het maar al te goed. Ik zat gelukkig net voor de feestdagen en had enigzins nog wat afleiding.

Dat is het enige wat ik je kan aanraden. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Die 1e week gaat nog, maar die 2e week is gewoon erg. Veel afleiding. En probeer leuke dingen te gaan doen. (is makkelijker gezegd dan gedaan. ik weet het). Als het resultaat er dadelijk maar is. Wanneer moet je terug voor de test???

Ik blijf nog steeds hard voor je duimen.

Liefs
Nicole

Ooohhh Indy,
Wat spannend allemaal zeg. Morgen nog een weekje.............
Wat duurt wachten lang he, maar ik weet zeker dat jij straks een mooie teletubbie bent!

He lieve Nicole en Deez,

Deez ik moest me echt kapot lachen om je plaatje van de teletubbie. Maar ik denk dat "groen"me niet zo heel mooi staat, denk dat Dipsy beter bij me past (paars) hahahaha Geweldig! Ik houd wel van zo'n humor.

Nicole: ook jij bedankt voor je lieve reactie..maar ik vind de eerst week al zo mega langzaam om gaan, dus kan je nagaan hoe de tweede week verloopt. HELP!!! Ik was al aan het denken om een nieuwe hobby te zoeken (punnik cursus deel 3 hahaha) zodat ik daar heel veel energie en tijd in moet steken, maar daar komt het ook niet van. Ik mag donderdag over een week (25 jan) testen. Ben alleen zo bang dat ik nét weer op het werk ongi ga worden, wat dus meestal het geval is. Voelde jij al enige tekenen van zwangerschap na je eerst week?

Liefs indy

Nou Indy ik ben besmet met teletubitis haha. Ik zet al hele elftallen weg!!!
Die tijd gaat denk ik inderdaad erg langzaam.......
Dan ga je eerst hier alles maar aflopen en reageren en sites opzoeken van iedereen en daar dan weer op reageren en .................maar ja dan gaat de tijd nog langzaam....
Succes meis.
(de goeie?)

Haha leuk he die teletubbies.

Even op je vraagje terug te komen. Ik wist niet precies wat ik moest voelen. Had wel lichte buikpijn, maar geen ongibuikpijn. Is moeilijk te omschrijven.

Ik was wel een paar dagen voor de test overdag wat misselijk ( ik dacht van de progestan) maarja je weet het nooit. Je lichaam kan rare dingen doen. Ik heb wel gewacht met een test kopen tot de allerlaatste dag voor de test. Ik had zoiets van: ik ga niet de goden verzoeken.

En denk maar zo we zitten al op 17 januari, morgen 18 januari dus nog maar 8 daagjes. Klinkt al een stuk minder toch???

Liefs
Nicole

Terug
Bovenaan