A
Anoniem
Guest
Ik zie jullie allerlei berichten plaatsen over
lekkere hapjes en hoe dol de kleintjes er op zijn! Ik ben/was ook van het kokkerellen
en ook mét het Opperdepop-boek, maar onze kleine
moet nogsteeds niets van zelfgemaakte hapjes hebben..wat ik ook probeer en hoe ik ook afwissel!!!!
Ik vind dit echt zo jammer.
Heb me er inmiddels bij neergelegd en gelukkig hoor
ik in mijn omgeving wel geluiden dat men daar ook tot leeftijd 1 jr met vooral potjes werkten, maar ik had het zo graag gewild. Voor de kleine uk maar ook voor mezelf!
is toch niets leuker dan zelf het hapje met veel liefde klaarmaken!!
Ben er heel actief mee begonnen. Eén smaak dagenlang achter elkaar toch geduldig blijven proberen, andere smaken dan maar, ging ook niet, potjes mengen met zelfgemaakte prakjes etc etc etc
Niets hielp!! Jammer hoor.
Ach, dan maar flink aan het afwisselen met de versch merken potjes. En op latere leeftijd nog maar weer eens proberen!!!
(hij is nu 7 mdn)
Vraagje aan de yoghurt-gevers trouwens:
Geven jullie dit gemengd met roosvicee/diksap alleen?
Nog geen suiker erin toch neem ik aan???
Liefs enne... eet smakelijk!
lekkere hapjes en hoe dol de kleintjes er op zijn! Ik ben/was ook van het kokkerellen
en ook mét het Opperdepop-boek, maar onze kleine
moet nogsteeds niets van zelfgemaakte hapjes hebben..wat ik ook probeer en hoe ik ook afwissel!!!!
Ik vind dit echt zo jammer.
Heb me er inmiddels bij neergelegd en gelukkig hoor
ik in mijn omgeving wel geluiden dat men daar ook tot leeftijd 1 jr met vooral potjes werkten, maar ik had het zo graag gewild. Voor de kleine uk maar ook voor mezelf!
is toch niets leuker dan zelf het hapje met veel liefde klaarmaken!!
Ben er heel actief mee begonnen. Eén smaak dagenlang achter elkaar toch geduldig blijven proberen, andere smaken dan maar, ging ook niet, potjes mengen met zelfgemaakte prakjes etc etc etc
Niets hielp!! Jammer hoor.
Ach, dan maar flink aan het afwisselen met de versch merken potjes. En op latere leeftijd nog maar weer eens proberen!!!
(hij is nu 7 mdn)
Vraagje aan de yoghurt-gevers trouwens:
Geven jullie dit gemengd met roosvicee/diksap alleen?
Nog geen suiker erin toch neem ik aan???
Liefs enne... eet smakelijk!