zo jammer..

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2008 13:37:54'));

Marloes, misschien een gekke vraag, maar waarom niet opwarmen in de magnetron?

Dan eet hij het niet. Ik kan hem geen ongelijk geven want ik vind eten uit de magnetron ook niet weg te krijgen, dus heb ik de magnetron op marktplaats verkocht.

Groetjes

Hai,

Bij Mette sloegen mijn kookkunsten ook niet in als een bom. Bij ons bleek de oplossing een appeltje door de groenten. Raar maar waar! Geeft een zoetig smaakje en sindsdien kijkt ze het eten uit het potje. (het aventpotje waarin ik het invries wel te verstaan). Dus door de wortelen, sperciebonen ed gewoon een geschild appeltje pureren. Ik doe bv door zo'n grote voordeelzak geschrapte worteltjes van AH 1 jonagold appeltje. Mette eet trouwens ook niet als ik het prak. Ik moet het echt pureren.

Mss heb je er iets aan.
gr.Ing

Hai,
Net als Ing sloegen mijn kookkunsten ook niet aan. Veerle heeft een tijd aan de potjes met Bruine bonen met appeltjes gezeten (andere potjes gingen er ook NIET in). Daarna ben ik net als Ing een appeltje door het zelfgemaakte hapje (uit Opperdepop) gaan doen en ging Veerle ons eigen gemaakte hapje eten. Nu doe ik er geen appeltje meer doorheen en eet Veerle bijna alle zelfgemaakte hapjes!!
Succes.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan