ZO! jij bent al aardig rond!

Krijgen jullie ook zo veel commetaar van mensen om je heen dat je al zo erg ziet dat je zwanger bent?

Het is mijn eerste en je kan er inderdaad niet meer omheen; IK BEN ZWANGER! Maar daar ben ik trots op en ik vind mezelf mooi.(ik ben ook zelfs nog maar 1 kilo aangekomen en naar mijn weten zit het alleen maar op mijn buik)

Toch word ik er gek van. Iedere week op werk, sport, familie enz.

 
Ach mensen hebben altijd wat te zeuren, de brutaliteit die sommige hebben! Ik ben nu zwanger vd 4e en veel reageren afkeurend of met de vrag of het wel gepland was. Dan denk ik, waar haal je het lef vandaan...jij hoeft het toch niet te doen. Meid, wees maar trots op die mooie ronde buik, ben ik ook altijd. Het is tenslotte maar tijdelijk en laat ze maar kletsen!
 
ja hoor, hoor het heel vaak.
meestal gevolgt door weet je zeker dat het er maar 1 is, of, zooooo jij hoeft zeker niet lang meer.
Ik koop kleding waar mijn buik mooi in uitpuilt.
ik ben zwanger en de hele wereld zal t weten ook.
ik had met 6 weken al een buik.
ben nu 29.3 weken en heb besloten dat ik de laatste dino op aarde ben.
nou en!!!
trek je er niks van aan meid, het gaat er om hoe jij je voelt bij jou buik.

knuf
smooty xl
 
Bij de oudste was het bij mij tot 20 weken 'oh jij bent helemaal niet zwanger, je wilt gewoon een lange vakantie'. Er was dus nog niks te zien.
Tussen 20 en 22 weken ging het heel rap ineens en vanaf 24 weken kreeg ik ineens vragen als 'weet je zeker dat het er geen 2 zijn' en 'nou je moet zeker niet lang meer of wel'.

Ben nu zwanger van de 4e heeft vooral iedereen een theorie over mijn buik en het geslacht van de baby.
We hebben 3 jongens en 1 vind dat ik net zo'n buik heb als de vorige zw.schappen en dus is het een jongetje, de ander vindt dat ik echt heeeel anders draag, dus is het een meisje.

Over het formaat van mijn buik verder eigenlijk geen opmerkingen deze keer.... hier zijn het vooral opmerkingen over het geslacht van deze 4e spruit en speculaties van anderen waarom het een jongen dan wel een meisje zou 'moeten' zijn.
 
Daar mag je alleen maar heel trots op zijn!!
Ik ben nu 17 weken zwanger en mensen zeggen tegen mij : Nou dan heb jij ook nog wel een bescheiden buikje, dat is het tegenovergestelde en ook niet leuk om te horen. Nou begin ik wel de laatste weken echt te groeien. En vindt het ook leuk om iedereen m'n buikje te laten zien!
Laat iedereen maar mooi zeuren, wij worden mooi MAMA's :)
 
Iedereen bemoeit zich ermee he!!!
Ik kreeg vandaag te horen dat als ik zo door zou groeien ik straks niet meer achter het stuur zou passen. En een lol dat ze hadden, nou wat een grap zeg!
Mensen zeggen nu heel vaak oww nog maar even he... moet nog 10 volle weken, maar zeg nu gewoon..ja nog even..!
 
Mijn buik is nogal bescheiden ( ben 25 wk) en zou het wel leuk vinden als ik er meer zwanger uit zie. Heb vd week mijn man afgekat omdat hij na de yoga riep dat alle vrouwen toch wel veel ronder waren.
 
Ik krijg eigenlijk alleen maar leuke reacties, Goh mooi buikje heb je. Ben bijna 24 weken zwanger. Zelf vind ik dat ik dit keer een mooi rond buikje heb terwijl ik de andere keren een hele grote "hangbuik" had. Wat ik vervelender vind dan opmerkingen over de omvang, is het ongevraagd aan mijn buik zitten. Daar schrik ik van, zelfs als mijn man het onverwacht doet. Iedereen mag aan mijn buik zitten, maar ff vragen...
 
Terug
Bovenaan