ZO! jij bent al aardig rond!

Iedereen vind mijn buik prachtig... jij bent mooi zwanger en dergelijke.... kreeg alleen vandaag te horen.. zow jij hoeft niet lang meer zeker! pff moet nog 11 weken (of langer) ik draag het heel laag en heel erg naar voren...

krijg ook steeds vaker, oh daar hebben we een buik och kijk anneke is ook mee......

hihi laat ze lekker zeuren!
 
Ja tegen mij is al gezegd of ik olifantendracht heb. Mensen kunnen af en toe zo dom en onnadenkend zijn. Je hebt ook van die mensen die denken dat ze nu ineens aan je buik mogen komen! Vind ik helemaal irritant en zeg dan ook altijd dat ik toch ook niet aan hun buik zit. Wees lekker trots op je buik en trek je niets van anderen aan!

 
Inderdaad heel herkenbaar. Mensen zeiden tegen mij al vanaf een week of 15 dat ik vast m'n werk niet ging volhouden tot m'n verlof en dat het er vast 2 zijn. Zelfs mensen die vragen hoeveel kilo ik nou ben aangekomen (en dan zeg ik: veel!). Zelfs mijn man en ouders die beweren dat ik per dag groei...
Nou inderdaad, ik heb het idee dat iedereen in mijn omgeving dun en zwanger is en ik niet! Helaas, ik moet misschien wat harder werken straks, maar ik ben trots op mijn buik nu met 27 weken.
 
mijn man is het trotst op "onze" buik. altijd even aaien, kusje er op. ik heb ook een stevige buik, en ben er zelf ook erg trots op. mag graag showen hoor. alleen verstoppertje spelen met de kids van mijn broer is lastig. hihi
 
Bij mijn eerste zwangerschap was iedereen veel meer betrokken. Veel mensen zeiden iets van je buik of vroegen hoe het ging.

Nu bij de tweede is het net alsof de mensen het normaal vinden dat je weer zwanger bent. Sommige mensen zeggen wel: "Je begint mooi te groeien" of "Je gaat het nu goed zien!" maar voor de rest valt het erg mee met de opmerkingen.

Wat ik wel vervelend vind is als onbekende mensen ongevraagd aan je buik zitten... dan verzoek ik vaak vriendelijk dit niet te doen!

Voor de rest gaat het langs me heen... het gaat er om wat ik er van vind en ik vind mezelf heel erg mooi zwanger voor 23 weken!
 
Nou ik heb een kennis en als ik haar dan zie is niet zo vaak meer is het eerste wat ze uitbrengt zo jij begint dik te worden en daarna volgt je loopt ook steeds moeilijker(tja komt door mijn bekken ben ik ook niet blij mee).
Is ook niet ech leuk telkens..............en nu 30 weken zwanger en 10 kilo aangekomen.....tja het is nu eenmaal zo we zien straks wel weer hoor...
Als die ongevraagde meningen enz bah ik walg ervan moet ikzeggen.

gr louise
 
Ik ben vrijdag 20 weken zwanger en iedereen die weet dat ik zwanger ben vraagt dan van goh jij zwanger??? Waar heb je dat kindje dan?
Dus helaas ik het bij niet overduidelijk zichtbaar. Bij de eerste heb ik ook nooit een extreem dikke buik gehad (voor mijn eigen gevoel wel).
Dus geniet er lekker van dat je heerlijk kan pronken met je buik!!!
 
Laat je niet gek maken zou ik zeggen !
Ik kreeg in dezelfde week te horen dat ik nog zo'n klein buikje had en van een ander dat ik al een behoorlijke buik had. Volgens verloskundige was het gewoon gemiddeld. Mensen praten vanuit hun eigen ervaring - je kan beter aan verloskundige vragen.
Ieder mens is anders gebouwd en hoe je buik wordt heeft meer daarmee te maken dan met iets anders. Als je kindje maar goed groeit - dat is het allerbelangrijkste. Hoe je zelf groeit heb je zelf weinig invloed op - dus maak je niet druk.
 
Terug
Bovenaan