Zo koud...

Ha meiden,

Hebben jullie het ook zou koud?
Ik wil wel in de verwarming kruipen, zo koud heb ik het. Hij staat inmiddels ook op stand middenwinter, terwijl m'n man zich onderhand het zweet van z'n voorhoofd wist...
Las gelukkig ergens dat dit heel normaal is, maar anders zou ik echt denken dat ik koorts kreeg.

Wilmi

Over het algemeen heb ik het nu warmer dan normaal. Maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Toen had ik vanaf januari ook last van veel nachtzweten, dus ik ga er maar vanuit dat dat nu ook weer het geval zal zijn. Dus dat wordt weer veel bed verschonen en douchen!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Wilmi,

Wat moet ik hierom lachen zeg....ik sterf het af van de kou joh. Ik heb het hele dagen koud maar savonds vaak nog het meeste. En mn vriend maar zweten zeg doordat die kachel hoger staat hahaha. Ik las idd ook ergens dat het normaal is dat je kouwelijk kan zijn. Ik wist dat niet en heb het bij mn vorige zwangerschappen volgens mij lang zo koud niet gehad hihi.

Groetjesssss enne ik trek het dekentje nog ff tot onder mn kin zometeen haha.

Oooh, jullie ook???
Ik zit de hele dag te bibberen terwijl de verwarming al hoger staat en ik dikke winterkleren aan heb. Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik niet lekker ben (verkouden, grieperig), maar het kan dus ook van de zwangerschap komen! Ik slaap nu zelfs met sokken aan! Hahaha

Eigenlijk moeten we gezellig met z'n allen dicht bij elkaar gaan zitten bij een groot warm haardvuur met een beker warme chocola of thee!

Bibbergroetjes van
Tess

Terug
Bovenaan