Zo koud...

oh gelukkig ik ben dus niet de enige die aan extra gasverbruik doet, oh wat is het overal koud, weet niet meer wat ik aan moet trekken en zie er tegenop om naar buiten te gaan, terwijl ik anders niet binnen kan blijven zitten.
Lekker om deze dingen bij jullie ook te lezen, stelt me weer gerust.

hoi meiden,

Ik heb het bij vlagen nog erg koud maar niet zo erg als een aantal weken geleden. Toen heb ik ook idd een aantal keren met sokken aan in bed gelegen. Zag er soms zelfs tegenop om in dat koude bed te stappen hahaha.

Nu gaat het iets beter en mn sokken kunnen weer uit gelukkig want dat is niks hoor met je sokken aan in bed, althans niet voor mij.

Groetjes en veel warmte voor jullie van mij hahaha.

Petra

hoi meiden

ik weet sind vandaag dat ik zwager ben maar ik heb het inderdaat ook steeds zo kout.en dacht nog van goh zal dat er bij hoor maar ja dus.
hebben jullie nog meer last van kwaaltjes ??

liefs sabrina

Hier nog 1 hoor, het dekbed dat op ons bed ligt is bijna niet meer te tillen zo dik. Vorige keer had ik het ook maar toen was het natuurlijk voorjaar dus nu is het nog erger. Toen ging het na een paar maanden over en kreeg ik het daarna lekker warm, dat is dan een mooi vooruitzicht met de zomer op komst.

Ja dat herken ik wel ja! Oh echt het liefst heb ik m op 23 staa en dan tegen de kachel gaan zitten. hahaha....Zal vanzelf wel weer overgaan. Straks als we met onze dikke buikies in de stikhitte zitten pppffff had ik met de eerste ook. Wat was het warm toen. pppfff Als ik daar aan denk wordt ik vanzelf wel warm.

gr Linda mama van Charlotte(30-07-05)

Hier nog zo`n koukleum!
Mijn vriend loopt voortaan in een shirtje en ik in een dikke trui heerlijk onder een dekentje. Ik heb hier bij mijn vorige zwangerschap geen last van gehad dus weet ook niet wanneer we het weer lekker warm krijgen.

Groetjes Mikkie.

Ja daar heb k ook last van!!! En ik krijg het echt niet warm, tenzij ik van een hete douche afkom. Dikke trui aan en met een  dikke deken op de bank hangen, plus een hele kan
thee op tafel!!! Hmmmm!!!

Terug
Bovenaan