zo lang slapen?

geniet er maar van djess van mij is 6,5 maand en komt nog elke nacht rond 2 uur voor haar fles en dan rond 6 uur weer

groetjes jessica

quote: mv_Djesslyn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-12-2007 17:10:49'));

geniet er maar van djess van mij is 6,5 maand en komt nog elke nacht rond 2 uur voor haar fles en dan rond 6 uur weer

groetjes jessica

Hoi!
Geef je borst of de fles? Ik ben nl 's nachts zn fles gaan afbouwen. Het was nl gewoon een gewoonte voor hem. Ik ben gewoon van 100 naar 80 en dan steeds een stapje minder. na 3 nachten werd ie al niet meer wakker! ook doe ik nu een paar schepjes pap door zn laatste fles. Maar ja als je borstvoeding geeft heb je hier niks aan....
Dan kan ik je alleen maar sterkte wensen en hopen voor je dat ze snel doorslaapt!

Groetjes Jessica

Hoi,

Tot voor kort werd Hidde ook altijd 's nachts wakker voor de fles. Nu slaapt 'ie door en we zitten op een fles minder ( 4 totaal nu). Echter deze geven we om 22.00 uur. Veel vroeger durfen we nog niet, we zijn al veel te blij dat 'ie eindelijk doorslaapt.
Groetjes Lynn

hoi hoi
mijn zoon wouter is ruim 3 maanden en zit op vier voedingen op een dag,hij weegt dan ook al 7 kilo.
en ik moet hem 'smorgens wakker maken en dat kan ook weleens pas om 09.30 zijn.
ik heb ook contact met cb gehad en die zeggen ook wat wil je dan,heerlijk toch.
dus ik maak me erook geen zorgen meer over.
jammer genoeg kan ik niet uitslapen er moeten er twee naar school,maar wel lekker dat ik er 'snachts niet meer uithoef.
groetjes danielle

Terug
Bovenaan