zo leuk...

Heel herkenbaar!
Ook ik verbaas me iedere dag wel weer over iets, erg leuk!! Maar inderdaad Nelleke, als ik een keer niet begrijp wat hij me probeert te vertellen kan David ook heel boos/ gefrustreerd  worden!

Groetjes Sascha.

inderdaad vroeg ik em ook al af of er nog een verloren sprongetje was tegen deze leeftijd...

ook hier loop ik over van trots, dingen die je vraagt begrijpt ze en voert ze ook uit, duidelijk maken watze wilt tlukt een stuk beter, en papa en mama van trots over laten lopen gaat ook heel goed. de laatste tijd gaat het echt heerlijk met haar, ze wordt duidelijk een peuter met een eigen wil, niet dat ze lastig is, ja soms tuurlijk maar over het algemeen is ze superlief, maakt ons supertrots, en laat ons lachen met haar streken....
ook vind ik dat het babygezichtje duidelijk aan het veranderen is in een eigenwijs peuterkoppie...maar dat valt me duidelijk op bij meerdere kinderen hier op het forum

groetjes Veronique

Hiya Mommas!

Mag ik ook ff opscheppen. Ik viel laatst zowat uit bed, Max was net wakker en ik kon hem horen babbelen tegen zichzelf. Opeens begint hij hardop tot 10 te tellen, ik had geen idee dat hij dat kon!!!
En het wordt nog beter,niet alleen in het Engels, maar ook in het Nederlands. Het lijkt wel of het kwartje opeens is gevallen in zijn hoofd. Zo blijkt maar weer, alles wat je zegt en probeert te leren aan die kleintjes land in dat koppie hoor! Het komt er misschien niet meteen als een volle zin weer uit, maar ze slaan het op, denken er over na, geven het een plekje, en 2 dagen of weken of maanden later is er ineens resultaat.
Oh haha moet er wel even bij vermelden dat het tellen in Engels een beetje mis ging, dit was wat ie zei:

"one, two, twee, four, five, six, chicken, eight, nine, ten!" Hahaha geen idee waar die chicken ineens vandaan kwam.

Ajuus, ilja

We kunnen Tessa de hele dag wel knuffelen, zo trots zijn we op haar! Ze is idd ook aan de 'sprong' begonnen van heel veel begrijpen en vooral haar woordenschat wordt iedere dag uitgebreid! Dus nu ook zelf opletten wat we zeggen

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan