zo misselijk

Hallo iedereen.

Wil eerst  nog even iedereen feliciteren met de zwangerschap.

Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en ben sinds vorig weekend met vlagen misselijk.
Maar echt beroerd, niet overgeven of zo. maar wel zo slecht dat ik met een verkeerde geur of b.v. die mc donalds reclame zie op tv  met die hamburger dan kokhals ik bijna.
Nu denk ik steeds stel ik me  niet aan.
Zit dit niet in het hoofd?
Heeft iemand dit ook?
Ik lees vaker in een topic dat als je misslijk bent dat het dan wel goed zit met de zwangerschap.

Het is zo vervelend en vooral omdat verder dan  onze ouders er niemand vanaf weet.
Ik hoop dat het vrijdag met de bruiloft toch wat beter gaat.

Heb verder bijna nergens last van.
Wel wat gespannen borsten, maar dit is minder aan het worden.
En wel wat ongikrampen.
Hoe gaat het bij jullie?

Groeten gizzymo

Hoihoi,

Ik herken het nu ook al een beetje. Nog niet zo erg als dat jij beschrijft maar wel een beetje. Vooral 's morgens. Ik heb gelukkig nog niet overgegeven maar trek in eten wordt wel minder. Met het avondeten gaat het wel goed maar daarna hoe ik eigenlijk niks meer. terwijl wij altijd wel een snack ofzo namen. Moet er dan niet aan denken!!!
Maar sommige geuren vind ik ook vreselijk. Hoort erbij!!! helaas.

Sterkte Ester

Het hoord erbij......

Zelf ben ik misselijk,als ik beetje eet dan heb ik even nergens last van,als ik al denk over avond eten dan draait   me maag al om:S
Geuren en verhalen over eten BLEG

Maar het is wel echt hinderlijk...

Groetjes Franny

Ik ben blij waarom dat ik hier last van heb. Heb t er wel voor over.
Maar vervelend blijft het wel.
hihi de een moet niet aan mc donalds denken en de ander heeft er juist trek in.
Grappig.
Helaas is mijn zin in eten een heel stuk verminderd, door die misselijkheid.
Ik dacht eerst ik ben zo misselijk omdat ik niet meer zoveel et, maar zodra ik iets gegeten heb is het niet veel beter.
Voor mijn maat in de broeken is het niet verkeerd.
Ben zelfs al 5 kilo afgevallen in 3 weken.
hihi die komen er vanzelf wel weer bij.

groeten gizzymo

Ik ben nu 8 weken + 1 dag en ik ben ook al ruim twee weken ongelooflijk misselijk. Daarom had ik wel vertrouwen in mijn echo vorige week. En niet alleen sochtends he, gewoon de hele dag. Ik zit regelmatig te kokhalzen, maar echt overgeven heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Vanochtend alleen, maar toen was er niks over te geven. Ik vind het aan de ene kant heel vervelend, maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Heb me nog nooit zo blij én rot onder hetzelfde gevoeld. Als ik me even een uur beter voel, maak ik me ook weer meteen zorgen.

Ik heb ook gehoord dat als je misselijk bent, het dan sowieso wel goed zit, maar ja.. Ik heb wel meer gehoord. Zo lang ik het ben, ga ik er maar van uit dat ik zwanger blijf.

Liefs, Kim

PS, voor mijn bruiloft hoop ik inderdaad ook dat ik me wat beter voel, haha. Op welke dag trouw jij? Wij volgende week vrijdag.

quote: Quimn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2008 18:26:35'));

Ik ben nu 8 weken + 1 dag en ik ben ook al ruim twee weken ongelooflijk misselijk. Daarom had ik wel vertrouwen in mijn echo vorige week. En niet alleen sochtends he, gewoon de hele dag. Ik zit regelmatig te kokhalzen, maar echt overgeven heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Vanochtend alleen, maar toen was er niks over te geven. Ik vind het aan de ene kant heel vervelend, maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Heb me nog nooit zo blij én rot onder hetzelfde gevoeld. Als ik me even een uur beter voel, maak ik me ook weer meteen zorgen.

Ik heb ook gehoord dat als je misselijk bent, het dan sowieso wel goed zit, maar ja.. Ik heb wel meer gehoord. Zo lang ik het ben, ga ik er maar van uit dat ik zwanger blijf.

Liefs, Kim

PS, voor mijn bruiloft hoop ik inderdaad ook dat ik me wat beter voel, haha. Op welke dag trouw jij? Wij volgende week vrijdag.

Hallo Kim,

Wij zijn 28 maart getrouwd. 2 dagen geleden.
We hebben echt een super dag gehad. Ik had het niet anders willen doen.
Fijn weer gehad.
En waar ik van stond te kijken: ben de hele dag niet misselijk geweest.
Heb alleen niet zoveel gegeten.
Maar sinds die dag voorbij is ben ik weer heel erg misselijk.
Het lijkt wel steeds erger te worden.
Ik heb vandaag niets anders gedaan dan op de bank gelegen.
Ben zo ontzettend moe en zo misselijk.
En ik moet eigenlijk nog zoveel doen. Maar het gaat gewoon niet.
Klinkt dit bij jou ook bekend in de oren?
Dus jij gaat aankomende week trouwen?
Kei leuk.
Geniet er goed van. De dag is zo snel voorbij.
Hoe ga je trouwen? Met alles erop en eraan of toch anders?

Groetjes gizzymo

Gefeliciteerd dan met je kersverse huwelijk!! Voelt het anders, haha?

Wel fijn dat je in ieder geval op je huwelijksdag niet misselijk was. Had je een deal gemaakt met de baby? Ga ik ook maar eens proberen te doen, want ik ken geen ander gevoel meer dan misselijkheid. Nu ook af en toe met overgeven erbij. En ik blijf het dubbel vinden..

Wij trouwen heel simpel, met maar 35 genodigden. Geen jurk, geen ringen (we geven elkaar een cadeautje namens de baby na het ja-woord en vertellen zo ook meteen aan onze gasten dat we zwanger zijn), geen trouwauto enz., maar heel eenvoudig. We stoppen het geld liever in het huis waarvan we volgende week maandag de sleutel krijgen en in het hebben van kinderen. Maar toch hebben we leuke dingen gepland staan. Na de trouwplechtigheid gaan we borrelen met alle gasten en daarna met alleen de naaste familie lekker eten. Een aantal jaar geleden had ik mijn bruiloft anders gewild, maar nu vind ik het prima. Er komt ook heel veel ineens (verhuizing, nieuwe stad, nieuwe baan, zwanger zijn, trouwen), dus heel groots zou ik slecht trekken  qua geregel en emoties.
Hoe hebben jullie het gedaan?

Had je nu al een echo gehad?

Liefs, Kim

Terug
Bovenaan