zo misselijk

hey meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en huwelijk!!!! dat is een feest.
maar even terug op de misselijkheid.
ik ben nu 6 weken zwanger af en toe in de middag echt misselijk maar overgeven heb ik nog niet gedaan. Al moet ik zeggen dat ik gister in de auto zat en echt d8 dat ik moest spugen. Trek in eten valt wel mee, maar DORST....de hele dag!!!!
weet iemand eigenlijk hoelang die misselijkheid aanhoudt. Ik hoorde 3 maanden en dan is het klaar! Een ander zei weer dat het dr hele zwangerschap duurde en er zijn mensen die nergens last van hebben gehad.
Ik hoop dat het bij mij bij misselijkheid blijft! Dan ga ik nu alvast die 3 maanden afstrepen!!!!! Ben panisch voor overgeven.

dag dames
ik ben nu bijna zes weken zwanger en was vanmorgen opeens erg misselijk. had er tot nu toe nog niet echt last van gehad, was alleen wat sneller vol. we zullen zien hoe t gaat... je komt toch gelijk een stuk later op gang als je de dag zo misselijk begint..brr

groetjes susanne

Hallo iedereen,

Het gaat echt hier echt steeds slechter. Heb al 2 dagen bijna niets gegeten, omdat ik zo misselijk ben.
Vanmorgen de huisarts gebeld voor te vragen als er iets tegen is, maar tegen mij vertelde ze dat er niets tegen is wat niet schadelijk was voor de zwangerschap.
Ik val alleen maar af ipv bijkomen.

Quinm:   ik heb wel een bruiloft gehad met alles erop en eraan, was eerst ook niet de            
                       bedoeling. Maar het is er beetje voor beetje van gekomen.
                       Het was geweldig. Nu wil ik wel nog de badkamer in orde hebben voor we de
                    kleine krijgen dus dat word nog klussen. hi hi.

Nou ladies als jullie tips hebben om niet misselijk te zijn, ze zijn welkom.

Iedereen veel succes en geluk gewenst en Quinm een kei fijne bruiloft gewenst.

liefs gizzymo

hoi gizzymo

Nog gefeliciteerd met je huwelijk!!   en Quimn jij heel veel succes nog met je voorberiedingen!

Wat betreft die misselijkheid: is zijn wel degelijk medicijnen daartegen. Raar dat je huisarts dat zegt. Ik werk op de gyn afdeling als verpleegkundige en er zijn zoveel medicijnen die je mag gebruiken wanneer je zwanger bent!

emasafene moet je eens naar vragen. zijn zetpillen.

Ook schijnt gember wortel te helpen. Moet er zelf niet aan denken maar goed.
Ook kleine beetje eten over de hele dag moet werken. ook cola en ook patat. maar als je echt niks binnen houdt en ook geen water dan moet je echt je urine laten controleren!! Anders moet je aan het infuus. Het is verder niet schadelijk voor je kind maar meer voor jou dat je niet uitdroogt.

Succes ester

Terug
Bovenaan