Zo moe...weet t ff nietmeer...

Hey girlie,
Hier een borstvoedings mama. Ik weet dat tegenwoordig heel 'makkelijk' geadviseerd word om over te stappen op kv, maar dit is echt niet nodig hoor! Maar 2% van de vrouwen produceert daadwerkelijk niet genoeg voeding. Het is natuurlijk logisch dat je een productie dip hebt, doordat je veel te weinig slaapt. Maar vergeet niet dat het een paar weken duurd voordat je productie echt goed op gang is. Dat gaat met pieken en dalen. Borstvoeding kan je nooit te veel geven en je kindje vaak aanleggen is heel goed om je productie weer op te krikken. Het is een paar weken door zetten, maar je zult daarna zien wat een gemak je ervan hebt! Want wat is er nou makkelijker dan, hij heeft honger en hop je legt hem aan en hij kan zoveel eten als hij wilt. Je hebt het altijd bij je, het is altijd op de juiste temperatuur en nog gratis ook!
Als je twijfelt aan je voeding, vraag dan is om advies aan een lactatie deskundige. Die kunnen je ontzettend veel goede tips geven en kijken of je kind bijvoorbeeld wel goed aan hapt en vertellen of hij allen zuig behoeftes heeft of daadwerkelijk honger. De lactatie deskundige word bijna door elke verzekering vergoed.
Daarnaast hebben ze de eerste weken ook veel regeldagen en op regeldagen willen ze gewoon veel vaker eten. En het kan natuurlijk nooit kwaad om bijv. 's nachts kv te geven en overdag gewoon borstvoeding.
Heel veel succes en sterkte!
Liefs,
Mar
 
Ik had dat ook met die kleine van mij.
Maar dat ging echt weken door, maar die van mij kon helemaal niet slapen, hij was helemaal oververmoeid, en moet zeggen pappa en mamma ook.
We zagen het niet meer zitten.
maar toen hoorde ik over inbakeren, ik had er nooit van gehoord. Maar heb het geprobeerd, want ik had echt alles geprobeerd om hem te laten slapen, Zat dag en nacht bij me, was er klaar mee.
En dat inbakeren jee wat een verschil. Hij heeft de nacht doorgeslapen. Ik zei nog tegen me man ga jij even kijken of die nog leeft, je hoorde geen kik:p
Maar nu is hij bijna 5 maanden, en wil nog steeds ingebakerd worden, want als ik dat niet doe, begint de drama weer opnieuw:S
Maar het is een idee voor je, het inbakeren, baby;s vinden het heeeeeeeerlijk.
En me zoon was daarna een heel ander kind, vrolijk lachen, spelen. Wist niet wat me overkwam :D
 
Hai,

Ook ik heb een lief klein mannetje die dit allemaal heeft gedaan.. Heel herkenbaar!!!!

Kreeg hem niet in het ritme. Hij is ondertussen al 5 maanden en sinds 3 weken gaat het beter. Wat ik heb gedaan is een puck a baby gekocht(slaapzakje waar kindjes in liggen maar niet hun armpjes als een gek heen en weer kunnen slaan. En dit heeft enige rust gebracht.
Het volgende wat wij nu nog doen is de helft van de fles voeding op bed geven.Eerste helft benenden of op zijn kamer en laaste beetje in bed fles op speen erin en meneer slaapt als een roosje!! Misschien helpt dit bij jou ook?

Sterkte Gr Kiki
 
Terug
Bovenaan