Zo moe.....

Wat een reacties, fijn! Ik heb veel tips van jullie gekregen en waardeer dat enorm. Mijn man heeft mij die nacht ook afgelost en dat heeft mij erg goed gedaan. (hij liep wel met cocktail-prikkers tussen zijn oogleden op zijn werk vanwege de vermoeidheid, maar ach... ;) )
Ik heb de wekker een beetje losgelaten en als Nienke wakker wordt 's nachts en ik het idee heb dat ze honger heeft, voed ik, verschoon niet als er een korte tijd tussen zat en dommel weer weg. De afgelopen nachten zijn daardoor een stuk beter verlopen en voel mijn energie weer iets beter worden.
Het inbakeren hebben we weer opgepakt, bedankt weer voor de tip. Ik heb een laken en veiligheidsspelden gebruikt ipv hydrofiel met tape. Ze sliep meteen 4 uur ipv 1 1/2 uur, ik bleef maar controleren of ze nog wel ademde, hihi.
's Nachts werd ik alleen wakker van geklaag van haar, en we zagen dat ze op haar buik lag!!! We zijn dus weer terug bij het slaapzakje, maar ook daar slaapt ze weer vrij goed in.

Meiden, ik heb weer de moed om deze maand zeker af te maken. Ik heb het heerlijk van mij afgeschreven en jullie hebben een hart onder de riem gestoken. Top!
 
nou kijk en daar gaat het tochom? soms geven andere moeders je ineens tips waarvan je denkt: daar had ik nooit aan gedacht, en als je er dan wat mee kunt is het helemaal prima toch?
veel sterkte en groetjes

sandra
 
Terug
Bovenaan