zo moe!

nee dat heb ik niet gedaan, wat is dat eigelijk?
morgenochtend moet ik toevallig naar d huisarts. dan zou ik er even naar kunnen vragen!

aan de familie heb ik mij het meest geergerd. je krijgt scheven/boze gezichten als je je kind niet afstaat.
moet ik dan een huilend kind aan ze geven? en als je een paar keer uitlegd dat het niet goed voor haar is steeds bij mensen op schoot dat we dat moeten beperken zijn ze erg gepikkeerd! toch raar??? en dat van je moeders!! waar je juist de meeste steun van verwacht!!

dit is ook een super gevoelig onderwerp voor mij. we hebben het heel moeilijk gehad met jasmijn en dan gedragen de oma's zich zo dom. erg vervelend! maar ja!!

blijft een interesant onderwerp: schoonmoeders of je eigen moeder hahahahahahahah

hoi wilma
ik zou inderdaad eens een osteopaat of een andere professor  aan de jas trekken.al is het alleen maar voor je gevoel dat je wat doet.en het schijnt echt zn vruchten af te werpen heb ik wel meer gehoord.ik voel me echt gezegend met mn veel slapende zoon.als ik jullie verhalen lees ga ik het steeds meer waarderen.
sterkte met de kleine!!en met jezelf natuurlijk ook.
groetjes kari

hoi

ik werk niet eens maar ben ook reuze moe..
Het huishouden is natuurlijk ook niet niks maar toch heb ik wel eens het idee alsof ik 'lui'ben..
Dat is natuuurlijk niet zo en opeens mama zijn is ook niet niks..
maarjah die gevoelens ook he..

xxjes sylvia

Op internet staat best veel informatie over osteopathie bij baby's. De osteopaat geeft lichte druk op de schedelbotjes (heeeeel lichte druk, niet eens een massage) en/of de ruggewerveltjes. Door de geboorte kan er teveel druk zijn ontstaan op de botstructuren en kunnen er zenuwbanen onder druk komen te staan, waardoor klachten als huilen en spugen ontstaan. (hoop dat ik het zo goed uitleg) In ieder geval ken ik veel baby's die ermee geholpen zijn en ook bij Senne heeft het een positieve uitwerking gehad. Van 8-12 uur per dag huilen is ze echt veranderd in een vrolijke meid. Het overgevoelige heeft ze nog wel, maar ze kan nu ook periodes lekker vrolijk liggen te spelen. Zoooo heerlijk om te zien.

Ik zou het altijd eens proberen. Baat het niet, dat schaadt het niet!

Groetjes,
Dionne

hoi wilma,

wij hebben zeer goede ervaring met de osteopaat. Berend was een huilbaby, we probeerden werkelijk van alles, en van alles hielp ook wel een klein beetje, maar de osteopaat maakte bij ons het grote verschil. Wie weet zou het jullie ook kunnen helpen. Ik heb ook gehoord dat babys net zo veel baat kunnen hebben bij behandelingen van manueel therapeuten e.d.

succes,
Janneke

Hoi allemaal,

Ik wilde even zeggen dat ik heel veel bewondering heb voor alle mama's (en papa's) die een baby hebben die veel huilt (of het nou een offciele huilbaby is of niet). Echt klasse dames! Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het is. Ik heb de eerste weken ook wel wat slaaptekort gehad, maar niks in vergelijking met wat ik van sommigen hier lees.

Ik riep tijdens de zwangerschap altijd dat je een baby gewoon overal mee toe kan nemen, en dat je een baby daar aan kan laten wennen. Met mijn zoontje gaat het heel goed, maar ik realiseer me wel dat we daar gewoon geluk mee hebben.

Het lijkt me heel frustrerend als familie en vrienden niet kunnen begrijpen hoe belangrijk rust en regelmatig voor je kindje is. Scheve blikken omdat je je kindje zo veel mogelijk rustig thuis wil houden?! Bah!!! Echt waar meiden, jullie doen het fantastisch en houd jezelf maar voor dat sommige mensen niet beter weten.

Terug
Bovenaan