Zo naar de huisarts

Hallo,

Ik heb dat de eerste ronde ook gehad. Ik dus super blij omdat ik dacht dat ik zwanger was. De ene test na de andere verdwenen in de prullenbak.. Had ook zere borsten, die ik nog nooit had gehad, bultje op mijn tepel, moe, misselijk etc, etc
Later kwam ik er achter dat het "ontpillen" was. Dan komen op dat moment zoveel hormomen vrij die eerste altijd onderdrukt waren door het gebruik van de pil.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan dus ook ontpillen zijn.
Ik zal heeel hard voor je duimen dat de huisarts morgen goed nieuws voor je heeft.
Hou je ons op de hoogte??
Ik ga morgen ook toevallig naar de huisarts. Ben al 10 dagen overtijd en ook allerlei verschijnselen. Normaal een cyclus tussen de 26 en 31 dagen. Nu van 31 dagen uitgegaan en nu 10 dagen overtijd. Alle testen zijn tot nu toe nog negatief...

Liefs Mootje

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven.

De buikpijn blijft aanhouden, soms zelfs in ergere mate.. en... vanochtend kon in niet plassen en nu plas ik me de hele dag al gek... heb ook 't gevoel dat er wat op m'n blaas drukt, althans, dat er wat druk op staat, maar het lijkt me zo sterk dat dit zo vroeg in de zwangerschap al een zwangerschapskwaaltje zou kunnen wezen.

Ik loop mezelf de hele dag al in de weg, en hoop dan morgen ook snel het verlossende woord te hebben, want dit schiet niet op zo.

Ik blijf jullie op de hoogte houden.

Liefs,
Con

Mootje,

Ook jij uiteraard heel veel suc6 morgen bij de huisarts.
Ga je ons ook wat laten weten zodra je er bent geweest?

Zal voor ons beiden heel hard duimen... ik hoop het zo, maar ben zo bang dat het negatief uit zal vallen voor mij...

Liefs  
Con

Hoi,

Spannend hoor, ben benieuwd naar morgen. Zal heeeeel hard voor je gaan duimen. We horen het wel ..... succes

liefs happy

Goeiemorgen allemaal,

Nou goeie...  
Ben echt vreselijk boos...

Ik vanochtend naar de assistente van de ha toe, na 5 min. kwam ze terug, negatief.
Dus ik kon direct bij de ha terecht. Klachten verteld, en verteld dat de test negatief was, maar wat bleek, hun gebruiken gewoon hetzelfde soort test als de thuistesten, dus de kans bestaat alsnog dat er niet genoeg HCG inzit omdat ik volgende week pas m'n NOD heb.

Terwijl ik gisteren zo duidelijk tegen de assistente heb gezegd dat ik volgende week pas m'n NOD heb en dat het voor mezelf dus geen nut had een thuistest te doen... muts dat ze er rondloopt.

Maar goed, de huisarts vermoed dat m'n darmen wat rommelen en dat ik daarom dus die buikpijn en opgezetten buik heb...

Ik moest het wel ff in de gaten blijven houden en zodra ik koorts kreeg meteen bellen...

We wachten het maar even af... feit blijft dat ik wel baal van die assistente die dus gisteren niet goed naar me geluisterd heeft, maar goed, daar is nu ook niets meer aan te doen...

Bedankt in ieder geval voor jullie lieve reacties!!!

Liefs,
Con

Nou Zazaziezo,

Alle recht om te balen hoor... tjezus, die assistente moet misschien ook even een eigen afspraak maken bij de dokter om haar oren uit te laten spuiten. Wat vervelend voor je.

Succes met je baaldag!

Terug
Bovenaan