zo nerveus voor maandag!

Hi,

Ik snap wat je bedoeld. De tijd gaat nu ineens ook zo langzaam voor je gevoel. Probeer een beetje afleiding te zoeken en voor maandag zelf: heel veel succes!.

Groetjes "zwanger van nummer 2".
 
Heel veel sterkte! Vraag van te voren even of je het hartje wel kunt zien kloppen, want ik weet niet zeker of dat al mogelijk is met zeven weken. Bij mijn echo met ongeveer 8 weken zei de echografiste: "Als ik geen hartje zie kloppen, betekent dat misschien gewoon dat je iets minder ver bent dan je zelf denkt en je het hartje nog helemaal niet kunt zien".
 
Heel veel succes vandaag, ik herken je gevoel!! Zelf ook een aantal miskramen achter de rug en zeker die eerste weken zijn zenuwslopend
Zelf ook een miskraam gehad met 14 weken. Nu ben ik ondertussen 20 weken zwanger en kon eigenlijk pas met de 16e week genieten. Toen was er het vertrouwen dat het goed zat. Ik ging toch van controle naar controle toe leven. Maar in overleg met de arts in het ziekenhuis mocht ik wel vaker komen! Elke week het hartje luisteren en elke twee weken een echo! Daar werd ik ook rustiger van. Overleg anders of je dit ook mag, geeft je een boel rust en zekerheid, zeker na alles wat je al hebt meegemaakt!!
Hoop dat vandaag alles goed was en wens je heel veel geluk en succes met alles!!
 
Terug
Bovenaan