Zo nieuwsgierig!

Hallo allemaal,

hoe is het met jullie? Ik start maar even een nieuw onderwerp, want het is rustig hier!

Ook allemaal zo nieuwsgierig? Van mij mag hij zich wel melden.... aanstaande zaterdag, de 14e uitgeteld, maar we zijn er klaar voor.

Voel me nog hartstikke goed en fit, maar probeer goed uit te rusten etc... ook in de hoop dat de kleine dan denkt dat hij mag komen. Het huis ziet er hartstikke gezellig uit.. we hebben de verdieping dus volledig opgeknapt, verder uiteraard nog een keer gepoetst... en extra planten gehaald en gezellige kaarsjes etc. Echt fijn dus om thuis te zijn!

Verder eigenlijk geen nieuws... we wachten maar geduldig af!

Hoe vullen jullie de dagen? Ik had vanochtend nog een beautyochtend gehouden. Lekker in bad, maskertjes op, gescrubd...wenkbrauwtjes bijgewerkt, nagels gelakt (kom er nog steeds bij!!), bruin zonder zon opgedaan.. hahaha... heerlijk dat gefriemel!

Maar goed.. eigenlijk heb ik dus niks te melden.

Groetjes Maud

Ps, ik hoop ook niet dat het nog lang duurt, want ik blijf maar kopen.. hebben jullie dat ook? Er komen hier meerdere keren per week pakketjes aan... en verder de hele tijd naar de winkel.. voorraden aanleggen... babyspul/verzorgingsspul kopen.. etc! oei....

Hoi Maud het is inderdaad erg rustig in ons maandje. Je huisje klinkt als een gezellig holletje :).

De eerste twee weken van mijn verlof heb ik alleen maar bekken pijn gehad. Kon alleen maar op de bank liggen en werd er verdrietig van. Nu gaat het stuk beter en heb ik korte uitjes ;).

Ik heb "toevallig" ook nieuwe kaarsen gekocht. Vandaag ingredienten gekocht (bij tafel van 18) om roze cupcakes mee te bakken! Morgen weer thuis / poets dagje en donderdag komt mijn mama op bezoek (2,5 uur enkel reizen). Ik merk nu al dat ik afstand met familie lastiger vind. Van mij mag kleine nog wel even blijven zitten, geniet nog lekker van niks doen...

Zijn er al baby's geboren???? Ben benieuwd naar de bevallingsverhalen. Succes dames! X

Nog even genieten van het getrappel hoor, want over 2 weken ben jij bevallen en is die buik weg! Zo te lezen vermaak jij je wel, blijven doen ook na de uitgerekende datum. Veel eerste kindjes komen minstens een dag of 8 te laat (zei mijn vk) dus calculeer dit gewoon in, anders wordt je zo ongeduldig.

Nog even genieten!!!! En succes met de bevalling en geniet straks van je ukkie!

Haha, dat klinkt als gezonde nesteldrang! Ook hier vullen de dagen zich met rommelen in en om huis. Er loopt hier nog een peuter van 3 rond, en samen proberen we het zo gezellig mogelijk te maken. Vandaag naar Ballorig geweest zodat de kleine man zich lekker kon uitleven, en mama gewoon op een stoel kon blijven zitten.
Morgen gaat hij naar de opvang en komt mijn moeder helpen schoonmaken, de gebruikelijke dingen zoals badkamer enzo.
De 23e staat de KS gepland, dus nog een kleine 2 weekjes!
Enne, mmmmmmm lekker, roze cupcakes!

Hier rustig aan, vooral weinig doen,
vorige week donderdag uitgerekend, dus van mij mag de kleine komen!
Mijn enige uitje is de supermarkt en mijn meisje naar school brengen en halen!!
Kom maar kindje, liever vandaag dan morgen.

Hier is het wat om en om. De ne dag is het rustig en de andere dag vraag ik me af of er iets staat te gebeuren.....Het is ook een beetje dubbel, volgens onszelf ben ik de 15e uitgerekend en aangezien ik 3 keer in de 39e week bevallen ben..... Maar volgens de echo ben ik de 20e uitgerekend, dus daar richt ik me gewoon op!

Ben ook enorm nieuwsgierig, we hebben nu 3 jongens en allemaal zo verschillend! Hoe zou dit kindje zijn????

Verder ben ik op rustige dagen nog lekker aan het aanrommelen. Kids naar school brengen en ophalen, lekker nog ven naar de kapper geweest en gister zelfs nog even aan het werk geweest, hoe is het mogelijk, haha. Maar vandaag even een loom dagje met zijn ventje van 3!

Succes allemaal nog even, ben ook benieuwd naar alle bevalingsverhalen!

Hier gaat het allemaal nog wel, ik heb wel ontzettend last van pijnscheuten in mijn schaambeen, ook als ik een dagje bijna niets heb gedaan. Maar ik heb twee kindjes dus je doet altijd wel wat. Ook veel last van harde buiken en die zijn af en toe pijnlijk, maar totaal niet regelmatig. Ik was 7 januari uitgerekend maar ik blijf nog even geduldig wachten. Zaterdag komt de verloskundige langs om te strippen. Bij mijn vorige zwangerschap heeft dat uiteindelijk wel het laatste zetje gegeven denk ik. Dus hopen dat de baby voor het einde van het weekend is geboren.

Terug
Bovenaan