Zo nieuwsgierig!

Hier gaat het zijn gangetje. Officieel was ik gister uitgerekend. Heb al heel lang last van mijn bekken en de laatste 3 weken hou ik veel vocht vast.
Dat alles zorgt ervoor dat ook mijn einige uitje de supermarkt is :).

Volgende week maandag weer een afspraak bij vk. Dan willen ze eventueel me gaan strippen, maar zelf twijfel ik daar over. Gebeurt er die week nog niks dat week erop naar gynaecoloog.

We zijn erg benieuwd naar ons mannetje. Wij denken dat het nu vrijdag gaat gebeuren. Zijn vader is namelijk ook op vrijdag de 13e geboren dus misschien nu al zo vader, zo zoon :)

Wel weer even leuk al jullie verhaaltjes lezen!!!
Ik was 9 januari uitgerekend wel grappig dat er van ons zoveel kindjes op zich laten wachten.

Van mij mag ze nu echt wel komen het rommelt elke keer 's nachts en dan overdag is er weer niks aan de hand wel flinke druk op het schaambeen als ik loop dan denk ik "nou kleintje kom er dan uit hier is ruimte zat"

Die kleine heeft nu al meer geduld dan mama haar hele leven heeft gehad haha.

Voor de rest is ook hier het huisje al 10 keer helemaal schoon gemaakt en vindt ook mijn bankrekening het tijd worden...

liefs en succes!!!

hoi meiden,
ja het moeilijkste van zwanger zijn, is wachten wachten wachten. ik ben vandaag 38 wk. in princiepe hou ik het nog wel even vol hoor, maar van mijn mag de kleine toch ook wel komen.
mijn dochter kwam met precies 38 wk, dus stiekem heb ik daar toch hoop op, maar ja heb niet het gevoel dat er vandaag iets gaat gebeuren hahah. het rommelt wel al 2 dagen, maar niet echt heel serieus. meer last van harde buiken, het voelt heeel vol in mijn buik en als ik sta heb ik het gevoel dat de kleine zo laag hangt dat ie er wel uit moet. maar ja helaas kan het ook nog 4 wk duren.

succes allemaal met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan