Hoi Meiden,
Hier even een update.
Dane is nu een maand oud en een schat van een baby.
Maar hij is zo onrustig.....
Hij huilt veel en niet van de pijn (denk ik) maar het lijkt wel of hij moeilijk in slaap komt.
Ik ben namelijk al bij de kinderarts geweest en die denkt niet dat hij allergisch is voor koemelk.
Hij kan geen moment lekker rustig bij je zitten hij is telkens druk aan het bewegen en gaat dan huilen.
Ik vind het nu best wel zwaar, Nynke zat ook 2 weken in een Nee fase en piepte en jammerde overal om gelukkig is dat nu over.
Soms ben ik wel heel emotioneel omdat ik het zo jammer vind dat ie nooit eens rustig bij je kan zitten,ik pak hem dan ook niet heel erg veel op ik heb soms het idee dat ie liever rustig wilt liggen...
Ik leg hem al heel vaak boven voor de rust omdat Nynke ook door de kamer rent en speelt.
Maar ook boven slaapt hij soms niet langer dan een half uurtje.
's nachts slaapt hij gelukkig wel goed.
Vanmiddag komt mijn moeder me helpen omdat ik er een beetje doorheen zit.
Vanmorgen probeerde ik het cb te bellen die zijn er normaal op vrijdag maar zul je net zien vandaag niet....
Ik wilde eens aan hun vragen of zij misschien nog tips hebben.
We bakeren hem ook al in maar dat helpt ook niet altijd....
Liefs Stefanie
Hier even een update.
Dane is nu een maand oud en een schat van een baby.
Maar hij is zo onrustig.....
Hij huilt veel en niet van de pijn (denk ik) maar het lijkt wel of hij moeilijk in slaap komt.
Ik ben namelijk al bij de kinderarts geweest en die denkt niet dat hij allergisch is voor koemelk.
Hij kan geen moment lekker rustig bij je zitten hij is telkens druk aan het bewegen en gaat dan huilen.
Ik vind het nu best wel zwaar, Nynke zat ook 2 weken in een Nee fase en piepte en jammerde overal om gelukkig is dat nu over.
Soms ben ik wel heel emotioneel omdat ik het zo jammer vind dat ie nooit eens rustig bij je kan zitten,ik pak hem dan ook niet heel erg veel op ik heb soms het idee dat ie liever rustig wilt liggen...
Ik leg hem al heel vaak boven voor de rust omdat Nynke ook door de kamer rent en speelt.
Maar ook boven slaapt hij soms niet langer dan een half uurtje.
's nachts slaapt hij gelukkig wel goed.
Vanmiddag komt mijn moeder me helpen omdat ik er een beetje doorheen zit.
Vanmorgen probeerde ik het cb te bellen die zijn er normaal op vrijdag maar zul je net zien vandaag niet....
Ik wilde eens aan hun vragen of zij misschien nog tips hebben.
We bakeren hem ook al in maar dat helpt ook niet altijd....
Liefs Stefanie