zo onrustig...

Ook hier kan ik de osteopaat aanraden! Ik ben er vanochtend heengegaan met Olivia (bijna 3 weken) en het is nu al een wereld van verschil. Je merkt dat ze nu ontspannen in je armen ligt en ze slaapt al veel beter. Nu nog hopen dat het ook de huiluurtjes 's avonds oplost, maar dat weet ik na vanavond pas ;)

Ik herken het (gelukkig) niet met Andries.
Maar ik lees veel over kinderen die erg snel geprikkeld zijn.
Door de rotbevalling van mij, en Andries z'n "verblijf" in de couveuse hebben wij een heel gevoelig kindje.
Ik heb de volgende tips meegekregen van de kinderarts.
Overgevoelige kinderen hebben echt hun ritme nodig. en niet veel prikkels.
Dus de box, leuke speelmuziekjes, draai dingen boven de box zijn voor ons nog uit den boze. De komende 2 maanden mag hij dat niet.
Ik ben flesvoeding gaan geven ook omdat hij dan precies weet hoe laat (niet dat ie klok kan kijken ofzo) en hoeveel hij krijgt.
Bij visite gaat hij niet van hand tot hand. Rust rust rust. En tot nu toe werkt het voor ons prima.
En ik heb inderdaad wel eens gehoord dat mensen naar de osteopaat gingen en toen 100% tevreden weer terug kwamen.

Ik herken het (gelukkig) niet met Andries.
Maar ik lees veel over kinderen die erg snel geprikkeld zijn.
Door de rotbevalling van mij, en Andries z'n "verblijf" in de couveuse hebben wij een heel gevoelig kindje.
Ik heb de volgende tips meegekregen van de kinderarts.
Overgevoelige kinderen hebben echt hun ritme nodig. en niet veel prikkels.
Dus de box, leuke speelmuziekjes, draai dingen boven de box zijn voor ons nog uit den boze. De komende 2 maanden mag hij dat niet.
Ik ben flesvoeding gaan geven ook omdat hij dan precies weet hoe laat (niet dat ie klok kan kijken ofzo) en hoeveel hij krijgt.
Bij visite gaat hij niet van hand tot hand. Rust rust rust. En tot nu toe werkt het voor ons prima.
En ik heb inderdaad wel eens gehoord dat mensen naar de osteopaat gingen en toen 100% tevreden weer terug kwamen.

Nog even over dat uurtje wakker, da's echt onzin. Heather ging bv pas écht goed overdag slapen toen ze ging kruipen, en ook Jasmijn is een wakkere tante die rustig van voeding tot voeding gezellig om zich heen ligt te kijken. Tja... als ze verder tevreden zijn, dan is er niets aan de hand. Je kan ze moeilijk dwingen ;-)

Ow ja hier slaapt Andries heel heel veel. Maar heeft ook altijd wel na een fles op de middag dat ie rustig 3 uurtjes met z;n ogen open rustig in de wieg ligt.

Ow ja hier slaapt Andries heel heel veel. Maar heeft ook altijd wel na een fles op de middag dat ie rustig 3 uurtjes met z;n ogen open rustig in de wieg ligt.

Terug
Bovenaan