Zo onrustig

Hoi meiden,

ik ben de laatste dagen zo onrustig!! Ik word gek van mezelf! Ik ben alles maar aan het schoonmaken, kan geen minuut stilzitten. Ik gun mezelf die rust niet. Hebben jullie hier ook last van?? En dat terwijl ik pas 36 weken en 4 dagen zwanger ben. Dus denk dat ik nog wel ff doormoet.

Xxx

Ooooooh zo herkenbaar!! Haha. Toch heb ik vaak de energie niet (en als ik die wel heb is dat meestal 's avonds laat, niet erg handig). Nesteldrang.. Maak er maar even gebruik van als je dat lukt, ik ben nu in een fase beland dat het me namelijk echt allemaal niet meer interesseert en ik er alles aan wil doen om maar te kunnen bevallen hahaha (39.2 weken).

Hier ook heel herkenbaar... als ik op de bank zit zie ik allemaal dingen die ik heel graag wil schoonmaken/veranderen. Helaas kan ik bijna niets meer dus het blijft bij kijken haha!
En net als ButterflyJess ben ik ook alleen maar bezig met manieren verzinnen om mijn baby duidelijk te maken dat hij er toch echt nu zo'n beetje uit moet komen :) Beetje jammer dat hij nog niet luistert....

Maak nog maar lekker even schoon, probeer wel goed je rust te pakken want je gaat alle energie nodig hebben :)

Jep met 35 weken ook last van gekregen
Alles MOEST schoon en opgeruimd zijn. Resultaat nu met 39 weken: superschoon en opgeruimd huis, maar ook rug- en bekkenklachten, dus kijk ajb uit!!

Nu kan ik bijna niks meer, terwijl ik nog zoveel wil.

Dat heb ik dus ook, zie van alles wat ik wil veranderen en schoonmaken maar het blijft een beetje bij kijken omdat er gewoon echt niks meer uit m'n handen komt...

Huis hier is inmiddels ook wel superschoon en opgeruimd, maar voor m'n gevoel toch niet genoeg haha. Ik zoek gewoon volgens mij naar vuiltjes en prulletjes om maar even bezig te kunnen zijn, als ik eindelijk van de bank af kan komen ten minste haha. Wil wel maar inderdaad, het gaat gewoon niet..

Vriendlief heeft net een fles tonic voor me gehaald, zo maar eens mee beginnen! Ben er klaar mee, ga alles uit de kast halen om meneertje te laten weten dat ie echt mag komen. Als het lichaam en/of baby er niet klaar voor is heeft het toch geen effect, dus baad het niet dan schaadt het niet...

Hahha gelukkig ben ik niet de enige!! Maar wordt er soms wel gek van hoor. Ik wou dat ik wat rustiger aan kon doen, maar op dit moment doe ik dat nog niet.

Enne tonic kan, ze zeggen dat bitterlemon het ook kan stimuleren. En wat je zegt baad het niet dan schaadt het niet.

Idd Jess, ook al is het opgeruimd, voor m'n gevoel is het niet goed genoeg, het moet nog mooier en netter. En met twee katjes ligt er altijd wel een haar op de grond waar ik gek van wordt haha.

Tonic, bitterlemon, ananas, wonderolie. ik durf het allemaal niet aan. Ben bang dat ik dan een nare bevalling oproep omdat ik de natuur z'n gang niet laat gaan. Onzin natuurlijk, maar houdt me nog wel tegen
Maareh. Jess, als jij morgen bevalt, sla ik gelijk tonic in huis hoor hahahaha.

Terug
Bovenaan