Zo onrustig

ik herken me hier ook helemaal in... poetsen poetsen poetsen, alle kleertjes nog een keer wassen hihi.. ik heb net een flesje wonderolie gehaald bij de drogist en ga die morgenvroeg ook maar eens proberen!!

ons meisje mag nu toch ook wel echt de wereld gaan begroeten!! ben er klaar mee.. niet slapen, krampen, jeuk. en welke kwaaltjes nog niet meer hihi..

Ha hier is de drang om veel te willen doen. Maar wordt flink beperkt door bekkenklachten. Kan mijn eigen zoontje eigenlijk niet meer een hele dag alleen verzorgen, ben nu bijna 37 weken.... En manlief is bezig om de zolder af te krijgen. Zodat de baby kamer ingericht kan worden...... Ben de kleertjes enzo maar aan het wassen en strijken zodat dat in iedergeval gedaan is. Plus het is iets wat ik wel. Kan doen. Erg frustrerend om zoveel dingen niet te kunnen:( maar goed we komen er wel.
Ik ontwijk de tonic en wonderolie nog even..... Ik hoop dat die pruts minimaal nog een week blijft zitten. Deze week nog liggingsecho gehad en de kleine is lekker ingedaald. Dus dat is fijn.
Tja dames de wel bekende laatste loodjes!!! Ik geniet erg van alle verhalen en berichtjes van iedereen op dit forum!! Liefs

nou de nesteldrang heb ik niet hahaha iemand die mijn sleutel ff wil hahaha

wel wil ik kadootjes voor de aankomende verjaardag in huis hebben, uitdeel stokjes klaar hebben voor op school als de kleine is geboren, soesjes liggen in de vriezer, bedankjes voor de kraamhulp etc etc (shoppen en geld uitgeven haha)

ik ben vandaag ook weer naar de gyn. geweest. volgende week strippen en de week er op inleiden als er niks gebeurd.....
dus tja aftellen nu

had het nog over beinvloeden dmv ananas, wonderolie etc

nou ze had een tip geen wonderolie te gebruiken, erg lastig voor je zelf en de verloskundige/arts mensen hebben dan vaak angst bij persen omdat de darmen van streek zijn
bitter lemon heeft kans op vervuild vruchtwater doordat de baby poept

je lichaam geeft het idd aan als ze er klaar voor zijn. het vermakkelijkt de bevalling...
dus ik heb me er voor nu even bij neergelegd haha... MOEILIJKKKKKKKKKKKKK

we slaan ons er nog wel fff doorheen he meiden

hier ook die onrustigheid..sommige dagen gaat het prima en kan ik alles, maar andere dagen lukt het me niet om de moed op te brengen om te beginnen!!
maar gelukkig heb ik een geweldige lieve schoonmoeder die me nu 1x in de week helpt..vandaag samen de hele woonkamer op de kop gezet..ben zooooo blij met haar zeg!!
hopelijk komt de kleine snel..iig nog max 4 weken..
:):):):)

Hier ook een langharige kat in huis en kan me ook mateloos irriteren aan die haren. Vooral als er een plukje op de grond lig en ik er niet bij kom om op het op te kunnen rapen haha.

Ben nog niet bevallen maar heb dan ook maar 1 glaasje tonic op gisteren. Denk niet dat ik ermee verder ga want jemig wat is dat smerig spul!

Terug
Bovenaan