zo ontzettend balen!!!!!

Hey idd, dit is niet het moment voor hem om bij de pakken neer te gaan zitten, als hij zich ertoe zet heeft hij zo een baan, al is het tijdelijk, maar op deze stress zit je nu ook niet wachten!!
En als ie weer aan de playstation denkt, laat je hem toch per ongeluk vallen!
Maar goed hij klinkt positief toch!?!
Niet teveel zorgen maken meid, je zou evt even je situatie uit kunnen leggen op het cwi (dat is toch ww?) misschien kunnen ze er wat vaart achter zetten!!
Veel succes en slaap lekker, denk jij maar aan je kindje, nu is het moment dat hij voor jou de dingen kan/moet regelen zodat je onbezorgd van je laatste loodjes en eerste weken kan genieten!
Liefs MJ

Hey Anneke,

Jullie zitten nu inderdaad in een heel andere situatie, en dat ziet je vriend ook vast wel in en proberen zo snel mogelijk een ander baan te vinden. Op zich werk genoeg, niet altijd wat je leuk vind maar ja geld is geld.

Probeer nog even te genieten van je zwangerschap (natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan!!) Het komt allemaal goed meid!!

Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

Groetejes Anne

hihi...ik zou die playstation gewoon meteen op marktplaats zetten en zeggen dat je voor het geld flesvoeding wil kopen. En dat als hij zijn eerste salaris heeft wel weer een nieuwe kan kopen!

Neej zo werkt het natuurlijk ook niet. Fijn dat zn instelling nu al beter is dan de vorige keer. Als je m voor de bevalling nog flink achter de broek zit en na de bevalling kunnen jullie samen op zoek naar werk toch?!

Sterkte ermee!

ooh wat is dat balen zeg, hoop echt dat hij snel wat vind, weet niet wat voor werk hij doet en of er veel werk in te vinden is. probeer het toch een beetje los te laten want veel stress is ook niet goed voor je. en zoals de damens hierboven al schreven, hopelijk gaat hij nu snel wat zoeken en heeft hij idd wat meer vernatwoordelijkheidsgevoel. sterkte ermee meid

Hola,
Ik vind heel vervelend voor jou,maar altijd komt goed.
denk allen aan de Vorbereiding van de bevalling.de rest moet Hij inderdaad de veraanwordelijkheid nemen.
Sicces
Emi

De eerste 2 telefoontjes zijn gepleegd. 2 x cv opgestuurd.. .nadat ik hem heb aangepast... pff mannen........
2 x positieve berichten... nu maar hopen dat ie bij 1 van de 2 aan het werk kan. vanmiddag nog ff naar zijn oude werkgever om jaaropgave en dergelijke...
heeft net met collega gebeld die baalde dat hij niet meer daar was... en komt vanmiddag hier biertje halen hahaha....

Nou het komt allemaal wel weer goed! we redden het wel...

eneh... tot mijn verbazing is de playstation nog niet aan geweest :D:D

Terug
Bovenaan