Zo ontzettend erg

A

Anoniem

Guest
We werden net gebeld over een kennis van ons. Hij heeft ons na de geboorte van Marissa geholpen om de hypotheek om te zetten zodat ik kon stoppen met werken. De band werd al snel een stuk hechter omdat zijn vrouw ook zwanger was. Ze wisten nog niet wat het zou worden maar ik had meteen gezegd dat als ze een meisje zouden krijgen ze onze kleertjes mochten hebben. We hadden in die tijd intensief contact door alles wat er geregeld moest worden bij de notaris en met aanvragen en zo. Zijn vrouw is 29 en heeft MS, tijdens de zwangerschap was dit heftiger geworden en ze had dan ook een moeilijke zwangerschap. Maar toch hebben ze 8 weken geleden een gezonde dochter gekregen. Hij was zo gelukkig met zijn twee vrouwen. Met zijn vrouw ging het niet altijd even goed, maar dan kwam haar moeder helpen en dan ging het wel weer. En nu hebben we dus net gehoord dat zij is overleden. Eigenlijk weten de dokters nog niet eens waaraan, het heeft waarschijnlijk niets met de MS te maken, maar wat het dan wel is geweest dat weten ze niet. En nu zit hij dus alleen met zijn dochter en moet hij een begrafenis en alles regelen. Daar moet je toch niet aan denken? Ze was zo blij met haar dochter maar ze zal haar nooit op zien groeien, echt verschrikkelijk. Ik heb Marissa maar eens extra goed vastgepakt. Ik moest het even kwijt en omdat mijn man niet thuis is dacht ik aan jullie. Ik ben helemaal van slag, kun je nagaan hoe hij zich voelt

groetjes Linda

hoi kezfan,
wat vreselijk zeg.
ik zit hier met kippevel.
wat erg.wat ben je dan weer blij dat we gezond zijn.
ik hoor de laatste week weer vaak nare verhalen om me heen en dan dank ik weer dat wij (mijn gezin en familie) het zo goed hebben..
lekker met je meisje knuffelen.
knuffel van hier

o wat erg. zit helemaal geschokt te lezen. brrrr
arme man. wat zwaar allemaal bah
weet niet wat ik moet zeggen ben geschokt

Hoi Linda,

Wat verschrikkelijk nieuws! Ze is nog zo jong en dan een babytje... echt erg. Er zijn gewoon geen woorden voor. Ik ga justin straks ook goed en lang knuffelen!

groetjes mirjam

oh wat verschrikkelijk erg zeg,heb je net een kleintje en dan dit..wat erg.
dan mogen wij in ons handen knijpen dat iedereen gezond is om ons heen.

gr petra

Hoi Linda,

Wat vreselijk zeg.
En zo zie je maar dat het leven helemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Wens je kennis maar heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Liefs,
Maike

Linda,

Wat een verschrikkelijk nieuws moet dat voor jou zijn. Ik als buitenstaander word er al niet goed van. Zeker omdat je weet wat een baby precies is. Ik bedoel hoe je het moet verzorgen en wat voor speciale liefde je daarvan ontvangt. Het is echt vreselijk om dan te overlijden. Hoe gaat het nu verder met die man? Gaat hij zelf voor zijn kindje zorgen? Ik weet nog dat ik erg onzeker was toen mijn dochter 8 weken was. Lijkt me erg moeilijk voor die vader. Ik hoop dat hij genoeg hulp krijgt en de kracht om zich er doorheen te slaan.

Veel sterkte Linda.

JEZUS LINDA!!!!!!!!!

Dit is werkelijk verschrikkelijk.................
Amai ik ben helemaal verdrietig ervan.......
Ik weet ook even niets te zeggen meis.....sorry

HEEL VEEL STERKTE en als er wat is WIJ ZIJN ER OOK VOOR JE!!

X Saskia

Terug
Bovenaan