Zo ontzettend erg

Lieve Linda

Verschrikkelijk, wat is het leven soms toch hard!
Zo zie je maar weer dat alles echt betrekkelijk is.

Ik hoop dat je het een beetje een plekje kan geven.
Kroel je meisje nog maar eens extra en geniet van alles!

Ik heb een mooi gedichtje wat op mij altijd veel indruk heeft gemaakt.
Heb helaas ook veel nare dingen mee gemaakt:

Als een bloem zo is het leven
Het begin is teer en klein
De 1 bloeit uitbundig
De ander geurt heel fijn
De 1 die blijft lang
De ander blijft maar even
Vraag niet bij welke je hoort
Dat is het geheim van het leven

Heel veel sterkte wijffie.

Groetjes Jiska

Lieve Jiska,

Wat een ontzettend mooi gedichtje, ik kreeg er kippenvel van. Ik zit er ook maar de hele tijd aan te denken, ik vind het zo ontzettend oneerlijk. In de doos met kleren van Marissa zat een heel leuk kerstmannenjurkje, haar man vertelde twee weken terug dat ze die zo leuk vond dat ze dat jurkje voor de kerstkaart zouden gebruiken. Maar nu gaat ze de eerste kerst van haar dochter niet eens mee maken. Echt verschrikkelijk. Ik vraag me ook steeds af of ze wel genoeg foto's hebben van haar met de kleine. Wij hadden  van de eerste weken wel veel foto's maar bijna geen waar ik ook op sta omdat ik de foto's steeds maakte. Ik hoop maar dat zij er meer hebben.

groetjes Linda

Oh Linda, wat een verschrikkelijk verhaal! Dit soort dingen blijven in je hoofd zitten en je voelt het veel intenser. Ik ben de laatste dagen niet zo vaak online geweest dus lees t nu pas. Jou vehaal doet me aan een ander verhaal denken, Ik wil het toch even opschrijven want het is ergens nu ook wel een speciale situatie..

Een buurman van een collega van mij heeft eeen dochter van 3, ze zijn nog met zijn tweeen. Toen zijn dochtertje net geboren was reden hij en  zijn vrouw en ukkie met 2 auto's achter elkaar aan naar huis. Zijn vrouw met de kleine voorop. Op een kruising kwam ze in een enorme aanrijding terrecht... en overleed. De kleine meid had niets ze was nog maar een paar dagen/weken oud...
verschrikkelijk.

Nu is het 3 jaar later en ik hoor van mijn collega dat papa en dochter een heel hechte speciale band hebben, hij heeft het goed met zijn werk kunnen regelen en door wat er gebeurd is hebben ze altijd erg veel steun gehad van iedereen in de straat. Die kleine meid wordt overal zomaar binnen gehaald om te spelen of wat lekkers en is eigenlijk het prinsesje vd straat. Ze doen het zo goed samen!

Ik heb zo'n respect voor die man en voor de situatie. Ik hoop dat je veel steun hebt en dat ook aan jou kennis kan geven zodat hij er ook uiteindelijk sterk en goed uit zal komen met de kleine meid.

Een dikke knuffel van Evelien

Hoi evelien.

Bedankt voor de lieve reactie. Wat ontzettend oneerlijk he als dit soort dingen gebeuren. Ik zit er ook steeds aan te denken. Ze heeft zo kort van haar dochter kunnen genieten. Ze gaat gewoon alles missen. Gelukkig is bij die kennis van ons alles wel goed geregeld dus hij zal in ieder geval minder kunnen gaan werken en dan zullen de oma's wel oppassen. Laatst had ik het met hem over de eerste verjaardag dat het zo super gaaf was, maar dat soort momenten mist ze dus allemaal. En voor hem zal het ook wel super lang duren voor hij weer een beetje normaal de dag doorkomt. Gelukkig hebben ze wel veel vrienden en zal hij er dus nooit helemaal alleen voor komen te staan

groetjes Linda

Ik krijg tranen in mijn ogen van dit verhaal. Wat verschrikkelijk zeg!!

heey meid,ik lees net je berichtje pas omdat we een weekend weg waren..
jemig meid wat is dit erg..
ik heb er gewoon kippevel van en heb nu ook tranen met tuiten..
en ik las ook het verhaal van verder op van die 2 auto''s achter mekaar aan...
de wereld is gewoon zo fucking oneerlijk!!!
hoorde vanmiddag toen we thuis kwamen dat een meisje hier uit de plaats ook is overleden,ze was al een tijd ziek en heeft de rotstrijd niet kunnen redden...
door dit alles denk je toch echt..er zitten zoveel oude mensen in bejaarden/verz huizen en sommige willen zo graag...ik weet het is niet rieel om dit te zeggen maar het leven v an een kind en wat jij schrijft een moeder in de mooiste tijd v haar leven!!!
meiss,ik wens je heeeeel veel sterkte toe!!! dikke kus van mij en mn meiske

Terug
Bovenaan