zo ontzettend kwaad

pfoeee hee das echt moeilijk, wat heb ik het dan goed met mijn man. ik kan niet zoveel doen in het huishouden, vanwege harde buiken (ben pas 28wkn zwanger) maar mijn man werkt 40 uur in de week en doet nog veel in het huishouden erbij.
is wel heel erg balen dat je man niets doet voor je. misschien kun je hem uitleggen dat het echt niet de bedoeling is en gewoon kei slecht als je met 37wkn zwangerschap effe je bed op klossen moet zetten. en dat nu zo dronken thuiskomen al helemaal niet wenselijk is. idd als je op gang gaat komen is het toch van de domme dat je iemand zou moeten bellen voor begeleiding omdat je vent zich niet heeft kunnen gedragen.
heel veel succes ermee!!! hopelijk gaan toch snel eens wat ogen open.

sterkte groetjes marijke (van t juli clubje)

nee valt wel mee, denk 1 keer in de maand ofzo maar het is de manier waarop. ik ken m'n man al 11,5 jaar en hij is een stuk rustiger geworden door de jaren heen, maar soms, 1 keer in de zoveel tijd heeft ie er een uitschieter tussen zitten, doet ie weer iets doms en maakt ie mij enorm kwaad. zo ook gisteravond dus. er is een klein stukje van hem, dat altijd onvolwassen blijft. ik ga zelf ook op stap (ja nu niet natuurlijk) en als we het bespreken is er ook niks aan de hand. maar ja, als ie er tussenuit piept, ik van niks weet en hij dronken thuis komt, tja dan is er stront aan de knikker natuurlijk ;)

Terug
Bovenaan