Zo ontzettend misselijk...

Hallo meiden,

Ik ben zo ontzettend misselijk vanaf t moment dat ik wakker word en tot het moment dat ik in slaap val..
Ik moet nog net niet overgeven..
Ik word er gek van ik voel me zo beroerd erdoor, zijn er nog meer meiden met dit kwaaltje?
Of weten jullie tips hiervoor?

Alvast bedankt!

Liefs..
 
ja ik ben ook meer misselijk dan bij mijn eerste zwangerschap... ik heb droge crackertjes naast mijn bed liggen... mijn misselijkheid geeft aan dat ik iets moet eten of drinken
Net kwam er ook weer een vlaag misselijkheid voorbij dus heb ik een glas yogurtdrink genomen.. en het zakt wel...
 
Ik heb er ook veel last van gehad tot een week of 13/14. Maar het wordt echt beter! Ik nam ´s avonds een cracker en wat drinken mee naar bed voor de volgende ochtend zodat je niet eerst op hoeft te staan om wat binnen te krijgen. Verder zag ik er ook erg tegen op om wat te eten maar vooral om te drinken als ik zo misselijk was. Maar het werkt echt het beste om heel de dag door wat te tene en drinken.dus niet pas als je misselijk wordt maar gewoon de gehel dag.Eeen crackertje, sultana, liga o.i.d of een snoepje. Bij mij hielp cola ook wel.
Suc-6!
 
Ik spuugde de hele dag door en hoopte idere dag dat het beter werd en heb van alles geprobeerd. Tot ik uitgedroogd was, enorm op mijn donder van de gyn gehad. Er zijn medicijnen voor die niet slecht zijn voor de baby en heb de zetpilnvariant. Helemaal top!
 
Hoi,

Ik ben nu12 wk zwanger en ben ook echt de hele dag misselijk. Ik heb emesafene gekregen van de huisarts, bij de ene vrouw werkt dit beter dan bij de andere.( bij mij maar een heel klein beetje hoor) Maar misschien is het ookwat voor jou?
Hou vol!
 
Terug
Bovenaan