Zo ontzettend misselijk...

Hier wordt het nu wat minder (nu 14 weken), maar heb dat gevoel ook erg gehad (geen spugen, maar wel er tegenaan). Kreeg vorige week opeens een tip van een al wat oudere collega om bij zwangerschapsmisselijkheid hazelnoten te eten. Ik heb sindsdien de hazelnoten onder handbereik en het werkt wel direct (een paar eten is al voldoende).
Succes, en als je er midden in zit is er niks aan, maar zodra het weer wat afneemt ben je het gelukkig ook snel weer vergeten!
 
Ik heb het zelf gelukkig niet zo heel erg gehad. Ik ben wel de eerste 13-14 weken misselijk geweest maar dit was vooral 's ochtends.
Ik heb toen voornamelijk vanille vla gegeten en melk gedronken. Ook steenfruit (perzik, nectarine, mango, pruim etc) deed het bij mij wel goed. Natuurlijk niet meteen 10 eten maar gewoon een bakje ermee in de koelkast dat je een stukje kunt nemen zo nu en dan. verder rauwe worteltjes (gewoon goed schillen en wassen en niet te lang bewaren natuurlijk) en droge rijstwafels.

Een vriendin van mij is ook zwanger en die heeft echt heel erg veel last gehad van misselijkheid, ook met overgeven. Het enige dat zij kon binnenhouden was droog brood met kaas (gewoon goudse kaas).

Veel sterkte ermee!
Liefs
 
ik ben ook heel misselijk geweest ik ben er nu vanaf ik ben nu 9 weken zwanger en heb ook emesafane gehad maar ik was niet meer misselijk maar wel heel slaperig en dat was ook geen pretje toen ben ik gaan zoeken op internet en kwam op polsbandje ( sea-band).
S`middags was het medicijn uit gewerkt en ja hoor ik werd weer misselijk toen heb ik die polsbandjes om gedaan en echt waar binnen 5 min was ik er vanaf en ik draag ze nu iedere dag alleen s`nachts heb ik ze niet om , ze worden ook gebruikt bij reis misselijkheid en mensen die een chemo kuur hebben ondergaan en daar heel misselijk van zijn .
bij mij helpt het mischien is het ook wat voor jou .
succes

liefs
 
Terug
Bovenaan